JUST A SIMPLE GIRL IN A MESSED UP CITY #3

 
 Hallå! Äntligen är det helg igen. Min helg började dock inte så värst bra då jag vaknade upp med värsta nackspärren igår, klarade av att jobba i 2,5 timmar innan jag var tvungen att åka hem för det gjorde så ont. Idag känns det lite bättre, men jag går också på Ipren hela tiden just nu så jag tror det beror på det. Ska snart iväg till Tuna Park med Josefine, hennes pojkvän och hennes mormor för att se om jag hittar något fint till lägenheten, sen får vi se vad som mer händer under denna helg. Ha det fint!
9
Nina

Älskar dina porträttbilder! :) de är så fina

Alexandra Eriksson / fotoblogg Eriksson

Jättefina bilder. Älskar ljuset! :)

Jarina

Svar: Tusen tack! :) Kram

Sandra - Breakaway.se

Vilka härliga kontraster!

Emma

Jag har en fototävling på min blogg just nu och idag är det sista dagen man kan vara med! Så kika gärna in och se om det är något för dig! :)

http://emmafoto.se/2013/april/fototavling-din-favoritbild-2.html

Felicia Andreasson

Så fina bilder! :D

Jessica Persson

riktigt häftig outfit, speciellt byxorna. Önska man kunde bära upp de själv, sådan typ av byxor. Grymt härliga och fina bilder helt klart.

Annika

Fina bilder c:

Tove Kjaerran

Så himla snygg serie! Gillar hennes byxor skarpt :)