DOG CLOSE UP

 
Jag älskar att ta närbilder när jag fotograferar djur, man kan få med så många spännande detaljer! Dessa bilder tycker jag blir intressanta just för att det är närbilder. Ett bra tips till er som fotograferar djur, satsa på detaljerna med kort skärpedjup! :)
 
13
Anna

Underbart charmiga bilder :)

Koffe

Vilka sköna närbilder, fint!

tove

Sv. Åkte du med din familj? :)

Jessica

Fina bilder :)

Sv: Tack så mycket :) Tack detsamma! Kram

yohanna

på bröllops bilderna och dessa bilderna, vad har för kamera, objektiv och linser? ;)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Tack så mkt Malin :D
Fin design!

jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

så fina bilder
Ps. Du har väll inte missat min veckans blogg tävling?:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_11.html

nicolinda.blogg.se

Närbilder på vad som helst är verkligen intressant. Love it.
Gillar du att fota vatten?

Svar: Är det kul? Jag pluggar psykologi :) söker jobb. Ibland jobbar jag som barnvakt och sådär. Kram

LORISSA LOVEBOMB

så rara bilder :)

sv: jag med, särskilt om yr.no visar vackrast väder, haha ;)

❤ w i l m a ❤

sv: nja inte så farligt, fyra dagars jordgubbsplockning & en halv vecka i kiosken är ju inte precis mycket jobb! Men det är bättre än inget iallafall! :)

yasmine modell mamma och fru

tacksnälla sötis
önskar dig en bra onsdag
kram

Malin

ååh så fina bilder!!

-åh tack! :)

Simon G

Vilka fina bilder! Mina hundar brukar vilja trycka dit nosen på linsen när jag ska fotografera dem hehe. :)