SUMMER FEELINGS #1

 
Modell: Katarina Farah | Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8 
24
Matilda Carlsson

Otroligt vacker. Du passar verkligen jättebra i den där klänningen :3

Jessica

Superfina bilder :)

Patricia

Fina bilder :)

Saara

åh, jättefina bilder :)

yohanna

Din blogg är verkligen så himla fin, dessutom skriver du otroligt bra inlägg. Din design är också väldigt mjuk, soft och härlig att kolla på! :D

Hur är läget annars? Mår du bra? Jag har precis börjat läsa din blogg så ser fram emot att "lära" känna dig :)

Jasmine

Fina bilder :)

Double Up - Malin & Lina

vilka vackra bilder!!

Vi har en veckans blogg tävling, kolla gärna in det! :)

Josefine

så fint! :)

Emma

Åh, vilka fina bilder!

Annika

Jätte fina bilder :D

AKP Photography

Vakre bilder med nydelig lys å location :D :D

KONSERTFOTOGRAF

Såå fint! :)

Cajsa Lindahl

så snyggt! :O :D

Jaqueline Blomstrand

underbara bilder, så vackert ljus!

Marie Bergman

Fina bilder =)

Malin

Jag tycker det blev jättefint!
Och fina bilder på Katarina! :)

˟ Photospiration

Fina bilder!

Koffe

Super fina porträtt! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbara bilder :)

nicolinda.blogg.se

Magiskt mjukt ljus! Love it. Jättevackert :)
Vad heter typsnittet i dina rubriker? :D

tove

Sjukt härliga och fina sommarbilder!

Sv. Vilket hotell bodde du på i hammamet, visst var det helt underbart där? ♥

frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med!

tovenorin

Hur kan du få så fina bilder? Redigerar du mycket, jag har en Nikon D3100. Mina bilder blir aldrig så fina och får bubblor i bakgrunden som du har på bröllops bilderna :(

Sv. Jag älskar verkligen allt med tunisien, har du några planer för att åka dit igen? :)

Carina

Fina bilder! :)