DANCE THE STRESS AWAY

 
God kväll! Åh visst är Felix fin? Tog lite kort på honom i helgen när han hoppade in i baksätet på min bil och lade sig där, han älskar att åka bil! Nu har jag fått min nya laddare på posten så nu kan jag blogga igen! Wihooo! Tävlingen som jag pratade om i senaste inlägget kommer förmodligen komma upp i morgon, ska prata lite mer med sponsorn bara så allt är klart och så. Har inte så mycket mer att berätta just nu, då hela veckan bestått av jobba-träna-sova. Var och dansade zumba nu ikväll så är lagom mör i kroppen, en så jobbig men samtidigt så skön känsla. Att dansa bort all stress och ångest i en timme hjälper mycket i livet
9
Olivia

Vad söt hund! :)

Sara

Åh vilken sötnos! Min hund älskar också att åka bil, att få följa med är de bästa hon vet :)

Sofia [fotoblogg]

Så fin! :)

Anna Mum To Be II

Vilken jättefin bild på en underbart söt hund!

sara

så söt hund! :)

Felicia Andreasson

Så söt! :D

Mohammedi's | Art, model & designer

Ta chansen och bli sedd på Sveriges största bloggar du också! http://mohammedis.se/2013/february/tavling-fa-fler-lasare-feedyse-5st-vinner.html#comment , delta nu och få fler läsare, blir hela 5 vinnare

Mohammedi's | Art, model & designer

Ta chansen och bli sedd på Sveriges största bloggar du också! http://mohammedis.se/2013/february/tavling-fa-fler-lasare-feedyse-5st-vinner.html#comment , delta nu och få fler läsare, blir hela 5 vinnare

Fotograf Annie

Jättefin vovve :)