Dags för paus

Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8 
Har beslutat mig för att ta en liten bloggpaus. Har fullt upp med flytten denna vecka och har ingen inspiration över till bloggen.
När jag kommer tillbaka så blir det med ny fräsch design, så jag lovar att det är värt att vänta på! Ha det fint så länge ♥

P.s, idag fyller min blogg fyra år, hurra för bloggen! Tiden går fort. Har jag med mig några läsare från den tiden? :)
11
Kajsa

måste säga att alla bilder du tar är väldigt fina ! (:

Fatma

Kom tillbaka snart ;)

Sara

Jätte fina bilder!

Rebecca Alun

Ja!! :) idag är det även 1 år sen bröllopet! Lika fina kort än idag.

Felicia Andreasson

Fina bilder! :D

malin [fotoblogg]

dfdfs

Anonym

hej

malin [fotoblogg]

tainted love

malin [fotoblogg]

varför går det nu för?!

Anonym

ibland vill den inte sig

MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygga bilder!