THE COLD LIGHT OF DAY

 
Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8 

Har lite mer bilder kvar att visa från denna fotografering, tänkte visa upp dem sista nästa vecka. Vad tycker ni om bilderna? Brr vad kallt det är idag, -22 grader står våran termometer på (det är ju nu man går ut i bikini och njuter av solen precis). Ska försöka ta mig in till stan senare i dag (om bilen startar d.vs) för att storhandla åt mina föräldrar och att träffa en vän. Hoppas ni får en fin torsdag!
6
frukallgren.blogg.se

jättefina bilder! Fantastiska käkben han har!

svar: Åh, det lät inte alls helt fel :)

Thea

Fint!

sv; Aha, okej! Men så skönt att ha boendealternativ till båda ställena, hoppas du tar dej in! :) Nej, jag vet precis hur det är, det är alltför enkelt att underskatta sej själv, tyvärr. Men om man vill något tillräckligt mycket så brukar man ju lyckas tillslut ändå! :)

Sofia

Så fina bilder!
sv: haha, ja man kan bli lite förvirrad ibland :) Men roligt att du vill följa mig!

Jarina

Svar: Tusen tack! :)

Felicias mode

Riktigt fina bilder!! :)

Anton

Jag kommer ihåg den där dagen. Fyfaan vad kallt det var. Du hade vantar, mössa och vinterjacka. Jag hade skinnjacka och "avklippta" vantar xD
Love you my husband <3