HISS&DISS

vissa läsare önskade ett nytt hiss&diss inlägg, så grattis nu får ni ett!



- FÖRSTÅENDE MÄNNISKOR
när man vet att man har människor i sin närhet som bara vill att man ska må bra,
som lyssnar när man vill prata ut och verkligen förstår en , det gör mig glad.

- SOLBRÄNNA
ååh jag älskar att vara brun!
( visst , man hatar solen när man har bränt sig ,
men när man lyckats få en fin bränna
så kan man inte annat än älska den!)

- STAMPA MED LEROY
den som inte tycker detta är kul har verkligen torr humor!
( slutet är bäst, när han har musiken med)




- NYA BLOGLOVIN
rörigt, fult, komplicerat... ehm nämde jag att det var fult också? ge oss det gamla tillbaka!

- VÄRME PÅ NÄTTERNA
har inte kunnat sova ordentligt på en vecka nu , vaknar vid 4 varenda morgon!?
pallar inte värmen när man ska sova,  fan ibland önskar man det var vinter...

- DÖDSHOT
det är INTE okej att säga till någon att man vill se personen död,
speciellt inte om personen är min bästa vän.. fan kommer du hit vet jag inte vad jag gör...
11
LN

let's prata förstånd med honom!

mathildaaaaaa

- VÄRME PÅ NÄTTERNA

Det finns inte här för mitt rum ligger i källarn, nästan så man fryser om man kommer utifrån :)

<3

e l i i i n

bra hissar och dissar!

fast jag håller inte med om att nya bloglovin' är fult, bara lite ovant =D

lina [discosadness.blogg.se]

sv: haha, precis! ><'

H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej!

hoppas du har haft en bra dag, precis som jag!

kram, http://esth.blogg.se

sanna

nya bloglovin suger så håååårt :(

J.

Sv: ohh tack så mkt :) Var gärna med och delta i månadens blogg tävling :D

http://alwaysthai.blogg.se/2009/july/manadens-blogg.html#comment

MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

How true =/

tack detsamma :) allt bra med dig?

MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

haha åh va skönt det lät, skulle också vilja ha pool men svrt när man bor i lägenhet :P Med mig är det helt okeej

MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

haha precis men men :P Fcik dra på en fläkt iallafall :P

Kashaya

Gillar inte heller nya bloglovin.. segt och konstigt!