NO ONE WANTS TO BE DEFEATED



jag är sjuk. halsont, ont i örat sen tror jag att jag har feber också, great.
men men det stoppar inte mig, blir fest hos eve ikväll,
sjuk har jag inte tid att vara, det sparar jag tills skolan börjar sen!
sen har jag tappat blogglusten också, dels för att jag inte har något vettigt att skriva,
och dels för att jag börjar få mindre kommentarer och då är det inte kul.
så det blir nog en bloggpaus snart. vad händer hos er andra idag då?
27
Lina

svar: tack detsamma! :)

jag undrar en sak om design, hur får du två stycker gråa streck jag menar, du har en grå bakgrund, och ett grått streck under header, och en till höger om menyn! :) det var fint. Skulle också vilja ha så :) vill du hjälpa mig? (:

Helene

sv: åh, men tack så mkt! har precis kollat igenom din, riktig fin! och otroligt härliga bilder! :)

Anonym

Tack detsamma! din blogg var skit snygg:)

Anonym

sv: idag ska jag på stan och åka karuseller och så :p sj?:) kram

http://sarahcollin.blogg.se

Isabelle

Tack detsamma !:) Du har en jätte fin blogg tycker jag !

Anonym

det låter kul! jag följer din blogg från och med nu :p

http://sarahcollin.blogg.se

Victoria ♥

jävlar vilken fin blogg! :)

Anonym

nu blir jag också glad! :D

http://sarahcollin.blogg.se

rebecka

Sv; Tack desamma, du var jätte söt också ! (:

Victoria ♥

Sv: haha tack :D:D okej ^^

frida

fin blogg!

du får ta och krya på dig då :)

ellen - <3

<b>svar:</b> tack så mkt (L) din blogg e osså väldigt fin !! :D

Jennie

krya på dig!

Helene

sv: så lite så :) nja, ska väl fixa tält till min 18års fest som är nästa lördag, sen ska jag även övnigsköra och springa en runda i skogen :) själv då? :D

Isabelle

Nu ska jag snart dra iväg på tjejkväll !:) Själv då? Kram

moa

ååh, tack så mycket :D din blogg var jättefin måste jag säga. Duktig du är på att fota ! Finns många fotobloggar som är rätt så fail, men din ser fett fräsch ut !

moa

det är lugnt :) bara sanningen. Tack så mycket, du med :D

My

städat och grejat sj då? :)<3

Emma

Hej, vilken fin blogg du hade! :)

Ha en bra dag.

michellevonwalden

Hhehee ja :D

ronja

gud vilken härlig blogg du har då! :)



www.ronjaelise.blogg.se

www.ronjaelise.blogg.se

Jennie

tack så mycekt ^^

lina [discosadness.blogg.se]

krya på dig sötnos <3

h

Helene

sv: oh, tack du! :) låter ju kul, drick inte för mycket bara (a) hihi

STEFFE

DU E HOTTAST KJELLE

lina [discosadness.blogg.se]

sv U2 var något av det grymmaste hittills, alltså! <3