DAGENS FRÅGA - 7/10

19
vesna.blogg.se

jättebra jue =)

lina [discosadness.blogg.se]

sv: yummie indeed :-3

ebba

svar: jaa, så jäkla bra ;) haft en bra dag?

Malin

SV: snart är det Fredag igen! :D

Händer något kul idag?

Malin

SV: Usch då ><

Jag ska tvätta hela eftermiddagen :)

Malin

SV: Lycka till på matteprovet! :)

Malin

SV: Strålande, själv? :)

Amanda

jag kan inte se frågan :(

MONDAYTOSUNDAY

bilden syns inte :/

e l i i i n

svar; jadå, helt okej. förutom att jag måste plugga so nu, har prov imorn. :(

Maria - livet i Milano ☆

jag ser bara ett rött kryss :(

Malin

SV: Great!

Vad händer annars då? :)

Malin

SV: Håller på med kvällsmaten ^^

Maria - livet i Milano ☆

ja nu syns den =)

Amanda

sv; ja det gör den nu :D

Carloosa

Uffie- pop the glock ! :)

Luzz ♥

Uhm... Nu måste jag tänka efter.

"The only exception" - Paramore får det nog bli som det känns NU :] hahahah

aleeekz

min favorit låt är och kommer alltid att vara europe = open your heart :)

Sandra :)

ooh jag älskar paramore! :D