DU GJORDE MIG HEL



idag tänker jag på dig extra mycket, det gör ont i hela mig att veta att du aldrig kommer tillbaka, du var den som fick mig att orka, det var du som hjälpte mig igenom allt och det var du som alltid lyckades få mig på bra humör. när du dog så rasa hela min värld, det var verkligen som en stor del av mig bara försvann. och även om det snart gått 4 år sedan du tog ditt sista andetag , så gör varje andetag utan dig lika ont. jag kämpar för din skull. jag behöver dig vid min sida, snälla kom hem nu
26
Madicken

Här inne finns hon föralltid pekar på hjärat

Sköt om dig!

Kramar

amanda

:/ <3

Therese

Skönt att du bryr dig om din mormor även om hon är död , så finns hon alltid i ditt hjärta <3



Min mormor dog för 9 år sen och jag saknar henne jätte mycket , hon var som en extra mamma för mig (:



Följ gärna min blogg via bloglovin (: kramis

sara

hejhej!



Jättefin blogg<3

Besöka min?

Kramis :**

lovisa

Sv; Tack, desamma



Hon finns med dej så länge hon finns i ditt minne

mlii

sv; tack så mkt och desamma! ;D

STEFFE

<3<3<3



sv: SKULLENTE TRO DE VAAAA!

Felicia :)

Hej, vilken fin blogg du har :)

Hur är det mig dig?



Besök gärna min blogg, http://Liiica.blogg.se

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: tack desamma!:)

btw, jättefint skrivet .. förstår omdet känns svårt.

Therese

Förstår absolut hur du känner dig (:



Har börjat följa dig nu , så det är din tur kvar , om du inte redan följer mig :)



Kram

MissCM

sv: tack så mycket! önskar dig detsamma (fast det är nog försent nu, men bättre sent än aldrig!) :)

Linnéa

SV: Åh, tack så mycket! :D

mmautildah

<3



hur är det?

Felicia :)

sv: tack :)

okejs jo det är bra :)

gör du?



<3

Annie

R.I.P !



Sv: Jadå :)

fridaeriksson

allt bra med dig? :D

fridaeriksson

härligt! jora de är bara bra mned mig. :) vad har du för dig då? :)

fridaeriksson

oekj jo samma här. ska ocksåp plugga! ;) men orkar inte för tillfället ;)

fridaeriksson

jo har haft ett bra lov, men hade förra veckan ! ;) hehe har du haft den här veckan? ;D

fridaeriksson

okej härlgit att hööra! :D vad har du gjort idag då? :)

Ida

lovely header :D

♥Sara

hej, vilken fin blogg du har! :D

Vart har du gjort din design? =)

Felicia :)

sv: okejs (:

jag gör lite småplugg sådär inför skolan imorgon men nu tillät jag mig en liten datorpaus (;

kram

MISSEXTRA

HAr du haft en bra helg?:)

sanna suomela

gud ja kan förstå hur du känner.. det är snart 4 år sen min mormor också tog sina sista andetag.. jag mår oxå dåligt över det.. man får sakna.

jag beklagar!<3

sanna

åhnej den är inte enkel :(

tack, <3