THAT IS ENOUGH FOR NOW

Tjoflöjt, så har hela dagen flygit förbi. Måste gå och lägga mig snart, så jag orkar med morgondagen som innehåller 3 timmar samhällskunskap, tandläkarbesök och rundtur på stan med min gamla mamma. Kortfattad, en hektisk dag. Nej nu känner jag starkt att sängen ropar efter mig, så ska stänga ner datorn. Men kom ihåg, le mot världen, så ler världen mot dig!
63
E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra måndag? :)

Josefine Andersson

tack o detsamma :) värkligen jag menar det!!

Josefine Andersson

suuure, har lagt till dig nu :D

Martina

Tack så mycket! Din blogg var jättemysig! ;D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh sötis du är!



Nejmen är knappt inte hemma då heller men de är bara att jag har väntat så länge på att dom skulle komma, för har ju som sagt sätt halva om inte mer på säsong 6 men sen fanns de inte mer på svenska så jag har väntat ett bra tag nu men nu så, äntligen :D

R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

SVAR: Tack så mycket! Blir jätteglad för sånna kommentarer! Din blogg är också fin! :) Vad händer hos dig i veckan då? :)



Grattis! Du svarade rätt dock hann några svara före dig tyvärr. :( Aja kul att du var med och gissade i alla fall!



Kramar!

caroline

Jag är med i en tävling på Nelly.se och jag skulle bli superglad i fall du vill rösta på mitt bidrag :D Självklart valfritt, tycker du inte om designen så behöver du inte rösta ;)

R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

SVAR: SVAR: Tack så mycket! Blir jätteglad för sånna kommentarer! Din blogg är också fin! :) Vad händer hos dig i veckan då? :)



Grattis du gissade rätt! Dock gissade några andra rätt före dig men det var kul att du var med och gissade i alla fall! :)



Kramar!

Josefine

påminn mig om att jag ska be dig skicka saker till mig imorgon (tisdag)! : O

Cäss 'Cassandra'

SV: Naaajs naajs! ;D

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag? :)



hehe tack så mycket :P

A D E L I N A

sv: tack så mycket :D

jenny

fin bild

lovisa

sv: oj det var ett tag!:) tack så mkt

Ida - frågestund, passa på och fråga nu!

SV: Åh jaha, då var det visst inte han! ;) Tack ändå, kramar tösen.

t h a i p i n n e n ♥

sv; tack :)<3

Mikaela

Anmäl dig gärna till dagens blogg, jag väljer ut en vinnare ikväll :)

Maria - fashionstars ☆

söt bild :)

Josefine Andersson

vad kul :)



jotack det ska jag! allt bra med dig :)?

kram

em

sv; tack så mycket! :)

din blogg var jättefin den också, gillar bilderna!

em

sv; det ska jag ta och göra! :)

Anonym

Sv; tack detsamma! :)

annis

Btw; ska vi följa varandra på bloglovin? :D

Anonym

Söt blogg!

Följa varann? :)

Felicia (fotoblogg)

sv: tack! :)

allt bra idag?

therese strömberg

Söta bilder! :)

sabbi

din blogg är oxå fin och fin bild:)

MATILDA ROSQVIST

fina bilder! :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Varsågod! Hihi yes :) åh nej.. de är så segt och tråkigt att vänta! Vart såg du dom då eller laddade du ner dom? och förresten, är säsong 7 bra? :D

Amanda

sv; nej precis :/ ja det får vi göra :) <333333333

helene

jättefin bild :D

ASIAT

sv: jag har mest bara varit i skolan :)

har du haft en bra dag annars då? :D



- ASIAT

By Linnéa Isabelle

Ja, har haft en finfin helg. själv? :)

Jag fotar

Sv: låter kul :-)

har idag varit inne i stan hela dagen med min fotokurs :-) har fotat konstant =P

Hanna

jadå=) sj?=D

Hanna

Tack så mycket (:

E M M A

sv: Så bra, är förkyld :P

göru? :)

Josefine Andersson

skönt att höra :D nja, jag är hemma och sjuk, inge vidare det alltså.



tack hörrö :)!

MrOskar

Bra avslut där, ett leende kan vara det enda som räcker :)

Virginia

Vackert :)



sv: Härligt att höra. Jo det är bra, lite trött bara^^

PAUSE

så fin du är!!

Elin

Sv: Tack så jättemycket sötnos!

Din är också väldigt fin, supersnygga bilder tar du! :)

Ha en fortsatt fin kväll, och en fin morgondag förövrigt!

alice

fina bilder ! :)

Lisa ♥

Sv - Tack detsamma! :)

fanny

fin bild :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh jaha, men du ser dom alltså på någon sida på internet eller vadå? :)

Åh hihi ska bli grymt kul att se den! Känns lite tråkigt att Lucas och Peyton inte är med men den kanske är bra ändå? :D

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: åh tack detsamma : )

Rosy Michael

Fin blogg

annis

Jag följer dig nu , skriv när du följer mig :)

frida

tack så mycket:)

jenny

så lite så

Felicia (fotoblogg)

sv: Jo det är bra :)

vad händer idag då?

Anonym

hej,jo allt e bra med mig :)

själv?

Sanna Ek

:D

mk

ah :) va bra (Y)

jag lyssnar på musik just nu sj? :)

sofija

sv: åh tack så mycket :) du med! kram

mk

a :)

jaha vad tråkigt! :(

ellencharlotta

gud så söt bild!

sabbi

Visst det kan vi göra, ska lägga till dig senare, men hinner inte nu. HAr lektion, hehe

sabbi

Jag har laggt till dig så kan du lägga till mig:D

vickan

sjukt sööt!

emilia

Fin bild :D allt bra med dig då?