IN YOUR ATMOSPHERE


jahapp, så var ännu ett lov över. vad har jag gjort då? mest slöat, ätit massa onyttigt, varit på bio, firat 18-åringar, slöat lite till och varit myyyycket med min älskade pojk. meningen med lov är väll att man ska bli utvilad men jag är mer seg nu än innan lovet, skumt. idag ska vi fixa sängram till min säng och baka, super mys!
32
FELICIA

Varsågod! Jadå, det är bara bra med mig. Hur är det själv? :)

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; jo tack!:) med dig då finaste malin?

v e v v e

sv; hihi okej :) just nu kollar jag film med älsk :D

Jessica

Ja tack! Själv då :D

Anonym

ja tack det är fint, hur är det själv?

FELICIA

Vad härligt hörredu! Jag gör inte så mycket, ska strax kolla lite One Tree Hill igen. Vad gör du själv? :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

jätte bra sj? :))

kseniafoto

sjuukt snygg blogg du har ;o



snälla rösta på min tuggummipåse, tryck sedan på tävla ovan och gör en egen och ha chansen att vinna 100.000! rösta här: www.hundratusen.nu/mix/ZdjC

ea

Vilken kamera har du? :d

evelina hansson

ah, jag har mest chillat med min barndomsvän idag, tagit bilder och sådant :)

placebohoe

Bra :) lite trött bara, dudå? kram

Amanda

Haft ett bra lov?:)

placebohoe

Inte mycket, städar lite dudå? kram

Amanda

sv: okej vad bra:) jadå, det har varit bra:) men längtade hem till slut xD

Anonym

härligt :) idag pluggar jag bara, själv då?

FELICIA

Ja, typ världens bästa alltså!

Åh :) Hoppas att den var god!

Haedil *HUMOR BLOGG*

fixar min video sj? :))

Linnea

ja det är toppen :D själv?

Kajsa

Härlig bild! :)



Gjort något speciellt idag? ;D

Kajsa

Åh, vad gott.



sv: Själv har jag shoppat. ;D

Anonym

mumsigt ! det gjorde jag igår

Haedil *HUMOR BLOGG*

gött :DD

Linnéa Isabelle Photo

Jaha okej =)



Maria

sv: gött :) joo samma här

ALICIA

ja :D med dig då?

theres

fett fin blogg!:)

Jessica

Ingenting speciellt faktiskt :D

FELICIA

Det låter ju toppen! :D

alexandra

sv: bara bra :) själv?

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; chattar & lyssnar på musik bara, ganska tråkigt.. själv då?:)

Ness

haru haft en bra helg då:D?

thresnilsson

sv: varsegod.. allt bra då? :)