MONKEYSTORE.SE

Tänkte tipsa er om en G-R-Y-M hemsida som heter monkeystore.se, galet snygga kläder, väskor och smycken har dem! Jag beställde ponchon och dem två ringarna på bilden i förra veckan och fick dem för några dagar sen och jag älskar dem! Så jag tycker verkligen ni ska besöka sidan, detta är ingen reklam jag fått betalt för att göra utan jag tycker bara sidan är så grym! Kommer lätt beställa där i från fler gånger! (synd att jag inte är miljonär he-he...)
24
ERIKA EDORSSON

Åh ringarna var hur snygga som helst!!

Amanda

hoppas du har en bra dag:)

Foto Sessan, Jessica Widh ♥

Tack för tipset! ;D snygga kläder (Y'



Mvh Jessica

SANNA

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar, Sanna

Moa

Vet du hur mycket frakten kostar? hittar inte det på sidan :)

johanna

sv; okej vad duktig du är då :D



snygga kläder!

lina - en liten fotoblogg

SV: tack! :D

Terese

Nu följer jag dig, säg till när du följer mig. :)

tovearvidssonn.blogg.se

super fina kläder !

va gärna med i den nya omgången i dagensblogg (:

Linda

älskar monki!! :)

Linn Carita

Den där ponchon tar jag mer än gärna =)

Sara

ser inte den exakt likadan ut som http://www.monki.com/ ? ^^

Anonym

.

Anonym

.

Anonym

.

Anonym

,

Anonym

.

Anonym

.

Anonym

.

Anonym

.

therese ohlin ek

grymt fina kläder !

Carolina [FOTO]

Asballa kläder ju! :D

Celine Broman's Blogg

håller med dig! jättefina saker! :)

CJ

Snyggt!