Nyårslista

Jag kommer antagligen inte hinna att blogga imorrn, då jag har ganska mycket att göra innan kvällen. Så jag tänkte passa på nu att önska alla mina läsare ett gott nytt år och hoppas ni får ett bra 2012! GOTT NYTT ÅR! ♥

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Jag hade mitt första sommarjobb som ledde till jobb under hösten och fortsatt helgjobb. Jag började även övningsköra i maj som ledde till att jag tog körkort i augusti, det är jag riktigt glad över!

Har du några nyårslöften?
- Nummer ett, bli smalare genom att äta rätt och börja träna igen. Nummer två, börja plugga i höst i en annan stad än Eskilstuna. Nummer tre, börja tro på mig. Jag kan fotografera, och jag är inte så ful som jag känner mig...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
- Japp!

Vilka länder besökte du?
- Eftersom jag jobbade hela sommaren kom jag inte iväg nånstans iår. Men nästa år ska jag allt åka nånstans!

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Känt mig ensam.

Bästa minnet från 2011?
- Ingen tvekan, STUDENTEN!!!!

Bästa köpet?
- Min iphone 4S och Nikon D7000.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Förutom köpet av mobilen och kameran så blev det mycket pengar spenderade på bensin!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina fina betyg när jag tog studenten, mina härliga vänner och känslan i magen varje gång jag ser min pojkvän.

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Var ganska glad under det första halvåret, men nu under hösten har jag känt mig riktigt ensam emellanåt då mina vänner inte hört av sig lika ofta längre. Sånt gör riktigt ont ända in i själen.

Favoritprogram på TV?
- Big brother, One tree hill, Glee, Idol och så mycket mer serier!

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
- Egen lägenhet, fast jobb och mer härliga utgångar.

Vad ser du mest framemot år 2012?
- Min 20-års dag, som förhoppningsvis spenderas på Peace & Love, Kent spelar just på min födelsedag så det är nästan menat att jag ska vara där då ♥

 

14
Jenny

Gott nytt år på dig med! :D

CASSANDRA - tävling!

ha en bra kväll sötis :)

Emelie

vad har du för textstil på rubriken & kommentar saken ?=)

Rebecca Jansson'

Gott nytt år :)

AKP Photography

Godt nytt år i deg også :D

JW Photography ♥

Ha ett riktigt gott nytt år! =)



Kram Jessica ♥

ssandra !

sv: Eh jo jag följer dig ! Vi har ju lixom gjort byten

CASSANDRA

sv; tack desamma sötis :D

Jasmine

Hoppas du får en fin nyårsafton! Gott nytt år :D

Rebecca Jansson'

sv' Detsamma! :)

Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!

Gott nytt år! :)



Ta hand om dig, kram!

ssandra !

sv: Nae okej men jag följer inte dig längre..

FANNY

sv: tack detsamma! :D

Mimmi [Foto & Vardag]

sv: jodå den har vart helt okej! :)

har din första dag 2012 oxå vart bra? :)