Veckans bild är över!

Ja nu är ännu ett kapitel i min blogghistoria över. Har valt att avsluta veckans bild nu, har ingen speciell anledning för det utan kände att det var dags nu. Men vill tacka för att ni skickat in så grymma bilder under 24 veckors tid, det är med glädje jag visat dem här på bloggen! Hur känner ni, kommer ni sakna veckans bild på bloggen? (P.s - kommer behålla "veckansbild-knappen" ovanför min header så ni kan kika in där när som helst!) Puss puss puss!
16
Sofia [fotoblogg]

Svar: Så kul! Ska fota en passande bild (:

kajsa

sv: det låter bra :)

jotack, det är bara bra med miig!

sara

sv: jo det är bra :D har du gjort idag då?

Marie - F o t o

svar: taack detsamma !



åh vad synd , säg gärna till när du kör igen ! :D

Ronja [foto]

Sv; Tack! :D



Hejhej :) Jag har en fototävling på min blogg just nu, jag tänkte om du var intresserad och kanske skulle vilja vara med i tävlingen :D



http://kategorifoto.blogg.se/2011/december/utkast-dec-15-2011-1.html#comment



Kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ibland måste man helt enkelt sluta med vissa saker tyvärr :O

Alva

Tack :)

Allt bra med dig?

kram!

(Följa varandra via bloglovin) ?

emma

söt blogg :D händer ikväll? :)

Sofia [fotoblogg]

Svar: Så kul! Tack! :D

JW Photography ♥

svar: Ja:) Tack så mycket! :)

Felicia Johansson

Synd att du slutar på det men hoppas att du startar med något nytt snart :)



Jag såg det, vad roligt :D om jag får ihop någon sån bild så är jag jätte gärna med!

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Tack!

Jag sitter och dricker en kopp varm choklad med grädde framför filmen tomten är far till alla barn i väntan på att jag ska åka och hämta sambon på jobbet ♥



Vad gör du?

Kraam!

Emelie Gustavsson

Fin blogg, allt bra? :)

Maria - mamma till Liam ☆

superfina foton i inlägget :)

thea

åh, trist. var ju så kul att kika på alla fina bilder! men samtidigt ska det ju kännas bra för dej :) det kanske kommer tillbaka i framtiden?



torsdagen blogg är avslutad och en vinnare har valts ut! kika in och kolla om det blev du. vare sej du vunnit eller ej, så har du en ny chans nästa vecka ändå! :) kram!

emma

sv; ska antingten träffa pojkvännen eller en komis, fast har i och för sig blivit sjuk nu :/