VECKANS BILD #1


Alexandra Eriksson - www.alexandraeriksson.se

Vill du också få din bild publicerad i min blogg? Maila då din bild/bilder till [email protected] med rubriken "Veckans bild" plus ditt namn & bloggadress. (bilderna måste vara minst 600px breda) Glöm inte att ett deltagande i denna tävling håller förevigt, alltså behöver du inte hålla på och skicka in bilder varje vecka!
35
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, det lät bra det! :)

Cajsa

grymt snygg bild!:D

nicolina

Jag skulle behöva komma i kontakt med dig, tror du att du har tid idag? Är inte jätteviktigt, men skulle behöva ha det gjort! :) Skulle behöva snacka med dig lite angående din hemsida! :)



Skulle vi kunna säga 14:00, facebook? :)

J A R I N A » foto

Svar: Tack söta Malin!

emmagency

Vilket vackert ljus!

sanna och wilma

Hej!

Vi har en länk tävling på våran blogg, skulle vara super skoj om du var med!

Vem vill inte ha några extra 100 besökare till sin blogg? ;)

Kram Sanna och Wilma

alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Åh, vad kul! :D

sanna och wilma

sv: man ser om det ökar :)

Cajsa

göres?

Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Ja ungarna verkar ha jätteroligt, man blir sugen på att vara med själv ;D

Emmy- ymes

hejhej! gud vilken härlig blogg du har! jätte fina färger och fina bilder med :)



Just nu har jag en utlottning på min blogg och det hade varit kul om du ville delta

Du kan vinna ett jätte fint smycke och det är helt gratis att vara med :)

det är heller inte så ansträngande att vara med!

:)



http://ymes.blogg.se/2011/june/utlottning-nr-1.html

ERIKA EDORSSON

Så lite så! :D

Isabelle

Fin blogg du har! :D



Checka gärna min för att vara med i dagens blogg om du vill!



Kramis!:)

sanna och wilma

sv: Nej det har du rätt i. Men på ett ungefär.

Fin blogg du har :-)

Cajsa

jag svarar på kommentarer och ska snart sova. :9

A N G E L I J N A

fin bild!:)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Superfin bild! Måste också ta och skicka in en bild ... men vill känna mig nöjd med den först! xD

sanna och wilma

sv: Tack, javisst. vi har lagt till dig nu ! :)

Sofia - Foto, mode & personligt

Ha en underbar fredag :D

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: tack så jättemycket!

Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Jaa eller hur! :)

dreamsandthoughts ☆

allt bra? :D ska vi följa varandra med bloglovin ? :D

n i k o n s p h o t o ♥

Sv: hihi! :) Allt bra då? :)

n i k o n s p h o t o ♥

Sv: Jodå, det är bara bra! :)

dreamsandthoughts ☆

nu följer jag dig :D så nu får du följa mig :D

dreamsandthoughts ☆

nejdå, de gör jag verkligen inte! :)

n i k o n s p h o t o ♥

Sv: Jag sitter o håller på med designen, hihi. Vad gör du själv? :)

sanna och wilma

sv; vi följde dig redan, om du inte tror på det så kan du ta bort oss om du vill. Men vi följde dig redan :-)

ronja

jättefin bild :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: ja det är himla kul med en ny kamera! =) Du blir säkert nöjd med en Nikon D90, men om du har lite extra pengar borde du köpa en Nikon D7000 - den är ju bättre. ;)

♥ majjin.blogg.se

fin bild! :)

Sofia - Foto, mode & personligt

tack :)

Elsa Boqvist (elsaboqvist.blogg.se)

Svar: Tack så jättemycket! :)

Beatrice

snygg blogg :) Du har inte lust att göra länkbyte ? :)

Hjjonsson

Jättefin bild! :D