DAGENS OUTFIT

Linne - Gina Tricot | Shorts - Lager 157 | Skärp - Cubus | Solbrillor - Gina Tricot | Converse - Scorett

Åh vad jag älskar detta fina väder! Man blir så varm och lycklig inombords. Jag har haft en väldigt hektiskt dag, har hunnit med att övningsköra, haft ett jobbigt EU-förhör på samhällslektionen och t.o.m lagat mat! (ja jag blev förvånad själv) Men har ju självklart hunnit att sola och blivit lite brunare! Nu har jag precis ätit och ska snart bege mig ut på en långpromenad som jag gör varje kväll nu, det är så skönt! Hoppas ni har haft en bra dag i det fina vädret?
55
lydia

ja det är riktigt bra med mig :D själv då? :)

petra ramstedt

riktigt snyggt :D

LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

fint :)

linnea

snyggt linne :) allt bra med dig?

Annie

svar: var nyss ute och sprang i det fina vädret. själv då? :)

IDA † MUSIK & FOTO

Snygg outfit! :)

linnea

sv: jo allt är toppen med mig :D

Malin

Jättefin outfit! :D

dduvetlinn.blogg.se ♥

sv: hihi ja, allting är bra med mig :) hur äre själv? fin blogg föresten!

J A R I N A » foto

Snyggt! :)

eric KILLBLOGG!

de är bara bra hur äre själv? :)

danten89

Härligt =)

Ska du se Eurovision ikväll då?=)

jezzie

Jodå det är strålande. Har badat och solat med min underbara pojkvän! Vad har du gjort idag då? :) kram

lydia

härligt! :) sitter och snackar med lite folk på facebook själv då? :)

jezzie

sv: okej :) man måste ju passa på!

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; grymt! :D

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; grymt! :D

lydia

nu gör jag också det :D

Josefine

sv; haha jaa xD

dreamsandthoughts ☆

ja :) själv?

Molly Bergström, UPPSALA

Jadå :D

Hoppas du får ett bra avslut på denna dag :)

Kraaam!!!

eric KILLBLOGG!

härligt du! :D

ne ska strax gå och duscha sen kolla big brother och sova ;)

durå :D

eric KILLBLOGG!

okej fan va najjhs! :D

Hanna

Allt har varit super bra ,tills nu när man kom på att man hade galet mycket plug... :( Sjdå ? :)

amanda b

plugg durå :)?

snyggt!!

Sara - Allt man kan önska Sig!

taggar saker för skolan i morgon du då ?:)<33

SelenaGomezSwe

sv: kollar på tv sj? :P

danten89

Vad tyckte du om Eurovision då?=)

Sara

Fint :)

Felicia

SV; jag gör inte så mycket faktiskt :)

Vad gör du själv? :)

Anna

sv: de låter najs :D!



ne ja svarar på kommentarer å försöker få liv i min lillasyster:P sj då?



haha okej men idag är de en månad kvar då :P?



Hej du skulle vara guldvärd om du röstar på mig i denna fototävling http://www.kaffehornan.se/. Mitt bidrag är nummer 3 tack på förhand :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

härlig outfit =)

Adriana | anaphoto.webblogg.se

LAGER 157 FTW. haha :D Ska nog me ta och köpa dom dära shortsen, fett snygga!

dduvetlinn.blogg.se ♥

sv: Just nu ligger jag hemma och är sjuk :( vad gör du själv. Hoppas du får en bra dag:) ♥

dduvetlinn.blogg.se ♥

sv: hihi tack :) okej. Vad ska du göra sen då? :)

evelina

gud vilken fin blogg, jag älskar headern och designen, skitfint verkligen! :) jag skulle gärna vilja ha en lika fin blogg som du har, jag kollar in på din gjorda designer till andra ;) ha det fint :)

Sara

Ha en fin dag :)

anna

sv: de låter najs de :)



åh tack så mycket :)



vad går du för linje?

evelina

svar; skulle gärna vilja det men jag kan inte betala via nätet, det är nåt fel på mitt kort! :( men tackar som frågar! :)

M E R E I

- fint!

evelina

svar; oki, får se ;)

Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

najs med shorts och converse :D

danten89

Härligt =)

Visst hade Finland den snyggaste bakgrunden? :D

Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: har gröna shorts hemma :D har alla jeans short hemma hos farsan -.-

Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: haha ja, jag ska försöka köpa ett par jeans shorts i Örebro på fredag, så jag har flera par :D

SOFIAS

Hejhej, jag tittade bara in och önskar dig en fortsatt fin dag!

danten89

Jag längtar till Sverige såklart =)



Händer idag? Är du i skolan?^^

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad snyggt :D



Åh, tack så jättemycket! :)

Sissi

gillar linnet :)

Hedie

Måste gå ut och gå i skogen! haha blev inspererad av bilden

Rebecca

Snyggt linne!

Pia -Smilinggirls!

Snyggt linne! :)

Amanda

snygg outfit & härlig blogg. vad händer idag då?:)

beatrice

hejsan gud vad fin fotoblogg du har. :)

oerhört fina biler! :o allt bra med dig? :)

julia

fint :)