Jedward + Le kid

Detta var anledningen till att vi åkte till stockholm igår, och grymt roligt var det! Dock blev jag ledsen på min mobilkamera som är så fruktansvärt dålig, det är såna här dagar jag önskar jag hade en iphone :( Iallafall så var det en riktigt bra konsert! Sov sedan kvar hemma hos min pojkväns moster efteråt, och har precis landat hemma hos mig igen. Nu ska jag slöa i sängen resten av dagen, det är det söndagar är till för! Ha en fin söndagskväll!
15
Amanda

Sv: tack så mkt :)



Hoppas du får en fin söndag:)

alexandra | fotoblogg

ny design, jättefin!

M ä r t h a . V

Kulig dag :]

Emilia

Sjukt din blogg ;)

Vanessa

Sv: Förlåt för sent svar och tack så jättemycket! Måste bara säga att du verkligen har en jättefin blogg men en massa fina bilder. Hoppas du haft en underbar helg! :)

Lena

Åh var konserten bra? Hade inte råd att gå men fick se dom på blogawards på dagen iaf :)

Sophia

Sv: Åh det var så himla kuul!! :D Dom är så roliga :D Hade du en bra plats? :)

Lena

SV: Usch haha jag har varit galen på spelningar men fasen inte som dom är idag :P Haha

marina

sv: jadå, min helg var bra och din? :)

Lena

SV: Ja de fansen är helt galna, jag är van att gå på konsert men det var Galet fast iofs Kista Galleria suger på sånt där och att ta dit Jedward kunde bara sluta på ett sätt...i KAOS! :P

marina

sv. vad härligt :)

hanan ebba axelsson

sv: Visst! :-)

Karolina

Åh var du också där? Det var gryyymt! :D

Emelie

Aa det har jag haft själv då?:)

Anonym

jedward <3