Look how the sun shines for you

Åh titta vad söt hon är, min lilla prinsessa! SÅ otroligt fint väder idag så det är inte klokt, har t.o.m fått lite färg på kroppen nu tjoho! Är ledig idag och småseg efter en galet rolig utgång med jobbarkompisarna igår. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så ska vi grilla i solen, jag älskar denna årstid. Nehe, nu ska jag faktiskt stänga ner datorn och göra lite annat. Ha det fint!
29
♡ ♥ malin palin johansson

svar: ja men eller hur! :) ah jag vet, inte bara du som klagat, vette fan vad det är för fel :(

Sofie [fotoblogg]

Jättesöt bild, är det en golden? :) (har absolut INGEN koll på hundraser)

Malin

Väldigt fina bilder!! :)

Malin

Åh så söt och fin bild! :)

Anonym

Sugen på att vara veckans vinnare?

kicka in min blogg och skriv jag är med och så kanske du blir vinnaren? (Y)

ebba / www.ffunnygirls.blogg.se

hej!

Super fin blogg!

vill du hjälpa 95 barn genom att bara göra ett inlägg på din blogg?

gå in på min blogg och läs hur man gör. Barnen får sprutor, mot exempelvis, mässling och stelkramp!

Detta kan göra stor nytta!

Hoppas du vill hjälpa till!

här är länken till inlägget om all fakta om din hjälp , så är du intresseran? tryck här ---> http://ffunnygirls.blogg.se/2012/april/hjalp-barn-runt-om-i-varlden.html

Kram / http://www.ffunnygirls.blogg.se

Anonym

SVAR:

Linora

SVAR: Allt är bra med mig med.

Vad har du gjort idag? :)

Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Jag har blivit en av finalisterna hos en tjej, och jag vill jättegärna vinna! Så kan du hjälpa mig, genom att rösta på Nummer 4, det räcker 20 sekunder. :)



ennelin.blogg.se/2012/april/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Jag är NUMMER 4!



Kram Nicole 12 år!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

superfin bild Malin :)

Isabelle och Molly

Hej, fin blogg! Bloglovin byte? :D Mvh Molly & Isabelle

Carro - http://four.blogg.se/

galet söt hund och fin bild! :D

molly&isabelle

så nu följer vi dig, vi blev 820:)

följer du oss? kram!

Linora

SVAR: Samma här.

Vad ska du göra idag? :D

Flickan som gick barfota

tack så mycket, så fina bilder!

LINDA [fotoblogg]

Superfin bild och hund!

Becka [fotoblogg]

Otroligt söt bild! ^^

sv: Åh tusen tack sötast! :D

▲ Mohammedi's™

fiiiin bild, älskar den<33 bra fotat!!<3

▲ Mohammedi's™

NY TÄVLING!!! Vinn valfria par skor från footway.se!

TÄVLA NU, BUSENKLA REGLER!!! http://mohammedis.se/2012/april/utkast-april-30-2012.html#comment

~ L I N N ~

Hoppas du får en underbar valborg! :-D

▲ Emmasophie

Åharree vad söt! kolla ögonen. goooose hund

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack!

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

Ella

Sv. a visst säg till är du följer mig så följer jag dig sen :)

Ella

Sv. följer dig nu :) nr 820 ;)

Felicia Andreasson - Foto

Så fin bild! :D

Lisa - Smilinggirls!ッ

söt bild! :)

Pablo

Riktigt mysig blogg du har. Jätte fina foton i den!

Sara

Åh så fin!

Malin

Jättesöt!:D