Mitt nya personliga iphone-skal

I fredags så beställde jag ett egetdesignat iphone-skal från caseapp.se och igår landade det i brevlådan. Supersnabb leverans, och skalet är i riktigt bra kvalité! Trodde först att det skulle tunnare än vad det är så det är grymt för då håller det bättre och längreSå om ni vill ha helt unika iphone-skal helt efter era önskemål rekomenderar jag verkligen caseapp.se.
18
Anna T - Nörd och Filmskapare

Riktigt snyggt :D!!

FotoFia

sv: Åh tack så jättemycket! Vad bra :)

Vad roligt, vad det dyrt? :)

Alice - bilderbyalice

sv: jaa själv?

Molly Bergström, UPPSALA

Äntligen fint väder ;D
Vad görs denna onsdag?

Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Super snyggt!

-Jo mitt sommarlov har väll varit bra, men ganska tråkigt. Ditt?

Erika [tävling på bloggen]

Snyggt designat! Funderar att göra något liknande med collage bak på, men har inte bestämt mig än :)

sera

Fint var det i alla fall!

MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Sjukt snyggt skal! Kul med egendesignat! :D

sv: Ja, jag var på Simple Plan i april. Sedan var jag på Peace and Love, och tittade även på Simple Plan där, men också en massa andra eftersom jag var där hela veckan. Sedan ska jag på Nickelback i september :D

Du då? Har du sett något mer i år eller ska? :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Va kul ^^ då vill jag gärna va med!
Allt bra med dig annars idag?

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Va bra :D jo det är toppen bra här med!
Vad ska du hitta på idag då?

Erika - fotoblogg

Svar:
Åh vad kul! Får hålla utkik på din blogg :)

therese

Hej, nu kör jag dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

direkt länk: http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-igen.html#comment

kram /therese

amanda

Skönt det! :) Jo då, med mig är det bara bra! Planer inför helgen då? kram

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Va najs! Vart ska du flytta?
Coolt med coldplay :D vart spelar dom?

Väntar på att killen ska kolla klart på fotboll så ja kan få sova haha xD

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

SÅÅÅÅ fint!!

julia

så fint! :D

Simon Glimholt

Supersnyggt skal! :)

Svar: tack :)
malin [fotoblogg]

JW Photography ♥

Fina bilder som alltid =) och snyggt iphone skal! :)

Kram Jessica
http://jwphoto.webblogg.se