Hold it against me

Två bilder från en fotografering i höstas som jag ej visat här på bloggen! Vad tycker ni? Idag har jag haft en bra dag på jobbet även om jag varit halvsjuk hela veckan. Nu ska jag göra det bästa som finns på en onsdag, titta på Glee och käka glass!
26
Matilda Tilly (:

Snygga bilder och snygg tjej :D

Malin

Tack så mycket!



Fina bilder!! :)

malva

- det var det!

L I N D A

SVAR; jag gör det imon, påminn mig :D

Smse Hund&Foto

Tack! :) Japp det har jag! Hoppas du också haft det! ^^

Anonym

hoppas du får en bra sömn inatt! :D

~ L I N N ~

Skulle vara super snällt om du ville in och rösta i min omröstning! Marioteten bestämmer :) Ha en toppen dag! Kram



direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/march/ska-jag-ha-fragestund.html#comment

Louise

Sjukt fina bilder du tar! Tycker väldigt mycket om upplägget på din designen, dock så är det lite svårt att se texten "Innan du kommenterar" men det är fint ändå. :)

L I N A Z F O T O ♥

jätte vackra bilder !:)

Sofia

Fina bilderna va!

Amanda -fotograf&webbdesigner-

Tack så jätte mycket :)

L I N D A

SVAR; ja juste! nu har jag lagt till dig också :D

JNDfoto

SV Varsågod :)

hur länge har du fotat då?

♥ Foto & design

fina bilder :)

JARINA / En fotoblogg

Svar: Tack så mycket! Hoppas du har en fin helg :)

Jessica

fin header och en jätte fin blogg!

fin tjej också (:



josefin

Fin blogg och fina bilder! :)

haft en bra dag?

Kram från Josefin!

josefin

sv: joodå, min dag har oxå varit bra! :)

Hoppas du har en fin kväll!

Erika

Fina bilder!

Annika

Fina bilder :)

Fotograf Erika Hallman

Snygga porträtt!

annatrillaa | fotografi

tack :) detsamma!

joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. kör även dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag och fler andra tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

Malin

fin :)

Emelie

så himla fina bilder :D

Malin

Fina bilder!! :)