20 år idag!

It's my birthday bitcheeeeees! Även om jag spenderat nästan hela dagen på jobbet så är jag på grymt humör ändå, systemet-oskulden är nu tagen och nu väntar en grym utgång med mina fina vänner! Tusen tack för alla fina gratulationer, det värmer ska ni veta ♥ Men innan jag laddar upp med utgång så är det dags för tårta här hemma, puss på er och ha en grym helg!
20 - BLOND - FÖDELSEDAG - ÅR
21
ADRIANA

Graaaaaaaattis :D

LOVISA PHOTOGRAPHY

Grattis! :D

mary

SV: Grattis sötnos , hoppas du får en jätte bra födelsedag :) Kramar

Naemi Rosander photography

Graattis! :D

Stefhanie

Grattis!!

~ L I N N ~

Hoppas du har en awesome lördag! :-D

Johanna

Grattis på 20årsdagen i efterskott!

molly - jmphoto.webblogg.se

sv: jag har vart på bröllop hela dagen! :) själv då? :D

~ L I N N ~

Holaaa!
Tänkte bara meddela att jag har märkt att vissa tagit bort från bloglovin när man gjort byte så jag rensar nu alla, om du fortfarande vill ha ett bloglovinbyte med mig så släng in en kommentar! :-D
Kram!

sofia - foto

sv: har varit med en kompis :)

Emmy

Grattis i efterskott, hoppas du hade en underbar födelsedag! :D

ida | foto

grattis, hoppas du hade en jätte bra födelsedag :)

~ L I N N ~

Grattis!
Toppen, lagt till dig nu igen :)

Malin

Jag var på gröna lund med en kompis och sedan sov över hos henne, själv? :)

thea

Stort grattis, hoppas du får en grymt roligt kväll! :)
Idag är det precis 5 månader kvar innan jag fyller 20, haha!

Och grattis till dej och din pojkvän också, som firade 2,5 år för några dagar sedan. Hoppas ni hade en fin dag, kram!

kaffehörnan

Just nu söker jag någon som önskar ha en tävling på sin blogg, där jag sponsrar.

Ta ett span och lämna gärna intresse via mejl.

Ha en fin kväll

Emelie

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!! :)
ps. fin bild på dej!

Sissi

grattis i efterskott fina du! :)

AKP Photography

Gratulerer med dagen for 4 dager siden :D Du har bursdag 1 dag etter meg :P

kaffehörnan

Nu har jag skickat mejl till dig

kaffehörnan

Nu har jag skickat mejl till dig