Videoblogg #1

 
Åh herregud vad pinsamt detta är. Men jag är en människa som håller det jag lovar, så här kommer därför min första "seriösa" videoblogg. Ja jag vet att jag säger fel på vissa ställen och att ljudet inte hänger med bilden på vissa ställen men så får det vara!
 
blogg - video
9
Jarina

Svar: Tack så mycket, blev ju lite annorlunda i jämförelse med vad jag haft innan :)

POOS

Det var ju himla bra för att vara en första ju :D
High five!

EMMAS!

kul med videoblogg:D

Koffe

Nu vet jag inte om du ska fortsätta vlogga i framtiden mer seriöst men tänkte åtminstone tipsa dig om en vloggare http://www.youtube.com/user/Katersoneseven :)

Malin

Det var vågat! Skulle nog själv aldrig våga det, men som sagt har du rätt det där med videobloggar att man fastnar mer för såna bloggare som man sett i videoinlägg/hört prata.
Efter jag sett det här tror jag inte att jag fått en annan bild av din i alla fall, men känner på något sätt att jag lärt känna dig bättre ;)

amanda

sv: åh vad roligt!
tack :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Den av bra, du verkade inte alls nervös :)

FlizanLizan

sv: jaha vad skoj vad tyckte du om filmen? :D

Anton

Jag har precis samma uppfattnng om dig som jag hade för 4 år sen :D Love you babe <3