21 YEARS

 
Idag är det min födelsedag, woop woop! Känns inte så speciellt att fylla 21, var roligare att fylla 20 och besöka systemet för första gången :) Denna dag blir händelserik, väntar på min pojkvän som planerat något superhemligt till mig, jag är både nervös och nyfiken hahah! Hoppas inte han tvingar upp mig i någon luftballong eller så bara.... Senare kommer familjen över på fika och ikväll blir det middag med mina vänner. Får se om det kanske blir en runda på krogen efteråt. Dagen kan inte bli bättre ♥
13
Ina

Jätte fina bilder, o jätte fin blogg :) ha en kiva da. Och kolla gärna in min blogg :)

Linda

Stort grattis på födelsedagen! :)

Emilia

Grattis !!!!

rosanna

Grattis!:D

annayellowbanana

Grattis!

Jarina

Grattis Malin!

Cassandra

Grattis! hoppas du får en bra födelsedag!

JUNITJEJ

GRATTIS!

Saara

Grattis :)

Sofia

Grattis på din dag :-)

Amanda - vardag,foto,inspo,,tips,tävling,träning,outfits,vlogg

grattis i efterskott :D

★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Grattis snygging :D

AKP Photography

Gratulerer med dagen på lørdag som var :D