VÅRKÄNSLOR

 
Nu längtar jag efter våren, trött på snö och slask. Enda minuset är att snart kommer min kropp börja protestera mot allt pollen och jag kommer bli seg av alla mediciner. Men det är det nästan värt! Ska ut nu och njuta lite av solen, sen ska vi iväg till tågstationen då min pojk åker tillbaka till Småland igen :( Gillar inte alls att vara ensam men detta klarar vi. ♥
14
emma.

ååh jag längtar också till våren!

Louise

Vacker bild!

Hanna // My Residence, om hus och hem

Åh vad fin bild!

eap

Oj vad fin bild! :D

Jarina

Härlig bild!

Ida Nilsson

Våren är så himla underbar, tycker det är hemskt att vissa pga pollen inte ska kunna njuta till 100!

Sara

Jätte fina bild :)

Anonym

det kan man säga, underbart väder idag!

conscious

Fin bild :)

Emma - byemmanygren

Jättevacker blogg! Kram

LORISSA LOVEBOMB

Är ni särbos? Hur ofta träffas ni? Jag längtar också efter våren, pollen till trots :)

Malin Wederberg

Hoppas våren är på väg!

LORISSA LOVEBOMB

sv; okej, jag känner verkligen med er - min fästman bor 38 mil bort sedan augusti. Jag flyttar nog dit efter att jag tar examen i juni. Vi gifter oss dessutom i sommar, då vill man gärna bo ihop liksom ^^ Kanske skaffa massa barn, haha.

Elin (fototblogg)

Jätte fin bild :)