FRAMKALLAT BILDER

 
En av de tråkigare saker med dagens samhälle tycker jag är att vi sällan framkallar bilder själva längre, allt ska gå direkt via mobilen eller digitalkameran. Senast jag framkallade bilder var 2009, så nu var det verkligen dags att framkalla mer bilder. Det är mycket roligare att bevara minnen på detta sätt! Hur tycker ni, roligare att ha alla bilder sparade i dator/mobil eller i fotoalbum?
25
Miriam Hedlund

Herre min så fina bider!

Fanny

Ja jag HATAR att typ ingen skriver ut bilder längre. Det finns ju typ inget finare.

Sofia

Ska nog också framkalla lite bilder efter jag och sambon kommit hem från Spanien (åker på tisdag) :-)

i ♥ p h o t o - Tilda

Det är nog det roligaste jag vet - framkalla bilder och sedan få hem dom i brevlådan! :')

Linnéa Alpsten

Jag håller med! Det är så mycket roligare att kolla på fysiska bilder som man kan ha i handen än att titta på datorn.. :)

vendela

sv: TAck så mycket! :) Hoppas du vill följa med på mitt äventyr via bloggen, kram! :)

Milina

Sv: Tack så mycket!

Roligt med framkallade bilder :)

FlizanLizan

sv: den var super god oxå :D
tack så mkt :D

Amanda [SPONTAN]

Det är ju så himla kul att kunna ha bilder fysiskt i handen på det sättet :) Du har en superfin blogg förresten!

tess

Det existerar inte så många fotoalbum man faktiskt bläddrar i irl idag ..:/

LOVISA [ foto & vardag ]

Håller med, väldigt tråkigt att ha allt i mobilen/datorn

Sofia - Lever drömmen i LA

tack :D

Becka [fotoblogg]

åh vad bra. ♥

Jarina

Svar: Tack snälla :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tack, du med! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tack så mycket! :D

Mary

sv: Min helg va helt okej , hur var din? :) kram

Olivia

Följde dig för jättelängesedan och har börjat blogga igen. Och måste bara säga en sak, jisses vad du har utvecklas! Grym!

Josefine Hellgren

Helt rätt! Jag fick en bok att lägga bilder i från mitt seglarläger. Men det blir ju aldrig av! Ajjabajja alltså!!

Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna ett presentkort 200 kr från Gömda juveler som har snygga kläder som jag tror du skulle gilla:) så passa på att ta dej en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kr.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en bra dag kram

Johanna - A dream as model ♥

fina :)

Klara

Jag framkallade bilder ganska friskt för några år sedan, men sedan stannade det av. Jag har dock börjat att göra en fotobok varje år! Har visserligen bara gjort för 2012 än så länge, men har sett fram emot att göra årets sedan januari!

☹ frida ☹

jag har tänkt framkalla bilder länge men orkar inte ta tag i det haha :)

Liie

Det är ju helt klart en annan känsla att kika på bilderna i album, men jag har slutat framkalla eftersom det var fem år sedan jag ens kollade i albumen, det känns inte riktigt värt att lägga pengar på något som jag bara förvarar nere i källaren. Och det är så drygt att välja ut vilka man ska framkalla, finns alldeles för många :)

nathalie

Riktigt fin bakgrund i din blogg