AWAKE AND ALIVE


[bild från 10 augusti,när annelie lekte modell i skogen]

vaknade runt halv elva idag, då blev det att ligga kvar i sängen ett bra tag ,var så himla seg.
vid ett drog jag hem till annelie ett par timmar , vi käkade chokladpudding, spelade wii och kollade tv osv.
sen när jag kommit hem hjälpte jag mamma med maten , sen dess har jag hunnit städa, solat solarium
och duschat. nu ska jag kolla lite paradise hotel- avsnitt på tv6 play sen innan jag ska sova ska jag även
hinna med att kolla på " hannah montana the movie" (haha nej jag driver inte, ska faktiskt se den)
hur har eran söndag sett ut? vi hörs imorgon igen, underbara läsare!
11
I S A B E L L E

jodå de e fint me mig :D

BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack :D

fin blogg!

Josefine

åh hanna montana the movie som jag såg på bio xd

Mysan ღ

hoppas bara ni läsare använder den funktionen nu, om det skulle vara något :)

micaela espinoza

-tack så mycket =)

lina [discosadness.blogg.se]

chokladpudding är win.

ellen - fotografier

svar: tack så mycket!

kissfittan

min söndag:



vart med en idiot och tp moffat chokladpudding o spelat wii och tv o så :) sen har jag sovit och pluggat matte muahahah! :D hannah montana <3

Emma [foto]

Kikar in^^

Emma [foto]

sv: hehe tack så mycket,lägga till varandra på bloglovin kanske?:)

jjoseeefiin

fin bild (: