BE CAREFUL WITH A FOOL


var nyss ute och fota lite, många bilder jag blev nöjd med faktiskt! städning är det som står på schemat för dagen, mitt rum ser hemskt ut, sen ska jag även dammsuga hela huset, wohoo vilken toppen dag....
28
elise

Jag ska vara med min kusin. Vad ska du göra i nyår? :D

elise

åååh, vad mysigt :D



Har du shoppat något på mellandags rean?

f

lyx :o hehe ja :)

elise

Okej. ;D varför har du inga pengar`;O

jennifer

fina bilder!:)

f

hehe :D jadå själv?

S A N N A S . R U M

Väldigt fina bilder (:

f

härligt! inte mycket själv? ;)

f

okej kul ;) ska väl inte göra så mycket, själv? ;)

a g n e s

Shieet va duktig du är på att fota ! :D

sofiaocherica-fotoblogg

Svara gärna på vår fråga i vår blogg! :)

alicijah

grymt fina bilder :)

Jossi

riktigt fint :D

Pim

Fina bilder Malin! Har du köpt ett nytt objektiv? :)

f

hehe okej ;)

Elise

Men då måste du ha köpt något :)

j o s e f i n e

Gott nytt år! ♥

Elise <3

Okej :(



Vad har du gjort idag`?

Elise <3

är med min kusin. ;D vad ska du ah på dig på nyår?

felicia - va nöjd över det du har, en dag finns ingenting kvar!

vilka fina bilder :D

j o s e f i n e

svar: Ja det är det, själv då? :D

j o s e f i n e

svar: svarar på lite kommentarer och sånt. Ska nog in i duschen snart. Själv då? :D

jennifer

visst får man! :D

anna

fina bilder där.

jessica

Ja den är rolig :D



Tack, det var verkligen kul att höra! :D

Din blogg är också grymt snygg!



Allt är bra med mig, idag är det ju nyår så det ska firas ordentligt!

Hur är det med dig?=)

ISabelle

Gott nytt år<3

Isabelle

sv: härligt att höra jag fixar mig för ikväll.

sj?

Puss å kram