BLOGGTIPS




- http://viktorfrisk.webblogg.se
åh jag tycker det är så kul när killar bloggar!
min kära vän viktor uppdaterar ofta med bra bilder och rolig text.
eller kan nästan skriva min lillebror viktor, känns mer som en bror till mig,
fast vi inte är släkt på något sätt. tycker ni ska kolla in hans fina blogg (som jag designat)
vet att viktor skulle uppskatta det också, så kom igen nu!


- http://discosadness.blogg.se
lina verkar vara en härlig tjej med en fin blogg!
hon lägger upp läsvärda inlägg med jättefina bilder.
och det som gör henne ännu coolare är att hon också går på john bauer, fast inte i eskilstuna.
tycker ni ska kika in på hennes blogg, det är helt enkelt värt det!

- http://linnrosenborg.blogg.se
ååh jag älskar limpiz blogg ( och henne också såklart)
skriver så roliga saker hela tiden,  haha fast jag kanske är ensam om att fatta humorn xD
nej men för att sammanfatta det hela, hennes blogg är bäst, och hon är bäst!

så det var lite bloggtips, tycker ni det är något jag ska fortsätta med?
7
viktorfrik'

åh tack gullunge! <3<3

inte linn

hon linn verkar vara en riktig bajse!;D

viktorfrisk

nej men titta, att jag kunde hitta dig här på

bloggtrafik? visste jag nt! <3

TESS

Ja, det tycker jag att du kan fortdätta med, det är ju alltid kul med lite bloggtips :)

Susanne

Det är alltid roligt att få tips om nya bloggar :)

mathilda

sv: Ja hon är riktigt gullig hon, och ett riktigt fotoproffs haha ;) naw

lina [discosadness.blogg.se]

haha men GUD så chockad jag blev när jag såg mig själv där uppe, haha :-D <3 vad kul att du uppskattar min blogg. tihi JB-power!



sv: tack :-*