dagens vän ♥

idag så tänkte jag skriva om en väldigt kär vän som jag kännt i snart elva långa år. annelie och jag möttes på den första dagen på lekis, och redan då hade vi något speciellt, och jag känner fortfarande samma sak, hon och jag har något väldigt speciellt. och även om vi har bråkat så många gånger under dessa år, så vet vi båda två att vi alltid hittar tillbaka till varandra, mitt liv skulle inte funka utan henne och hennes liv skulle inte funka utan mig. har så himla roliga minnen tillsammans med annelie också, som bland annat när vi satt vid västra bäcken på min 15 års dag , helt underbar dag vid vattnet alldeles för oss själva och så var det bästa vädret, sen lyckas annelie krascha med moppen och bryta armen, inte så kul för henne men jag skrattade mig gott åt det i flera månader fram över! 

det jag vill ha sagt är , annelie nilsson
du är en av mina bästa vänner och det kommer du alltid vara
even if it rains you make the sunshine no matter the season.
jag älskar dig! 


4
sliuegt ::D

älskardig <33333333333333





jag är klantig, jag vet :)

anna

tack! vilket gulligt inlägg :)

frugan

men kul att jag har fått vara dagens vän ? :(

battis

& ja älskar xider :)