ny kategori!

har infört en ny kategori nu i bloggen , " HISS&DISS" för ni ska
 få veta exakt vad jag tycker om saker för tillfället!


 - sommaren är på G´
det kan ju inte finnas en människa som inte tycker
om sommaren, seriöst det är bästa som händer
under hela året, bort med julkrimskramset och
in med midsommarstången och sommarkvällarna vid sjön!

- seriepremiärer
nu är fotbollen igång för dem flesta, älskar att
sitta & kolla på fotboll utomhus!

- kladdkaka
den som kom på kladdkakan är ett riktigt geni
hård, mjuk, saftig, lite grädde eller mycket grädde, god på alla sätt!




- dåligt väder
regn & kyla är verkligen inte uppskattat nu när det är vår/sommar!

- människor som tror dem är bättre än andra
jag tål verkligen inte såna, kan man inte ta fram ett sprängmedel
som bara lyckas utrota dem och låta oss andra stanna kvar?!

- bilddagboken
bdb är verkligen överskattat och har blivit skittråkigt, rent ut sagt.
13
mathilda

håller med dej på den med bdb!:P

Amanda

go malin! :D

Helena

tack så mycket =)

Alexandra

sv: herre guud, aldrig ätit ben & jerry's. skärpning:D den är gaaalet god du skulle bara veta:) bäst du styr upp det snarast:D

Natalie

att det regnar är nog det värsta just nu :( vill ha shortsväder!

Josefine

STENEN! ska vi döda henne imorron? Jag är på i så fall :D

maja

sv: fin blogg :D

jadå, jag lägger till dig nu! :D <3

bella

Gillar din blogg skitmycket! :) Följa varandra via Bloglovin'? :)

Alexandra

sv: ja du får göra det du lär inte bli besviken:D

bella

du är redan tillagd, haha :) älskar din header, så sjukt härlig :D

bella

Haha tycker detsamma :D Vad har du gjort idag då? :)

bella

Okej, va mysigt :) Jo min dag har varit så seg en dag kan vara. Ingenting har hänt, förutom att jag drog till solariet å blev lite brun! :)



såg btw att det vart tummen upp för kladdkaka, komme rlägga upp värsta receptet på det imorgon på bloggen, spana in det då och testa för det är så jäähäävla gott (A) <3

Linna

Åh kladdkaka är super gott =)