ENOUGH FOR NOW



du förstår inte hur förvirrad du faktiskt gör mig , hur ont det gör när allt ska hända på samma gång. när människor man inte vill ska höra av sig eller inte trodde skulle göra det - gör det. jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta åt situationen jag befinner mig i just nu , jag är faktiskt inte ledsen eller något för tillfället, jag är bara jäkligt förvirrad.
den enda fråga som snurrar runt i mitt huvud just nu är - är jag inte värd bättre? snälla låt mig få veta nångång.
22
Emilie

du och jag verkar vara i samma sits babe! <3

emma

fint!

Frida

Sv: Tack så mycket! Din blogg är också jättesnygg!

m

like the pic!

Josefine

HAHAHAHAHHA fattar du hur jävla förvånad och förvirrad jag blev då? :O:O:O:O xd

du är värld allt bra i världen :D <3

Mathilda

<3

JENNIFER

sv; TackAR :D

Mathilda

<3

Ellen ♥

sv: tack så mycket!=)♥

Ellen ♥

sv: har en förskräcklig mensvärk.. men annars är allt bra!:) hur äre me dig då? mcyket bra hoppas jag!

Malin

SV: Godmorgon ^^.

Hoppas allt är bra med dig, vad händer idag då? :)

Ellen ♥

sv: skönt att höra :)

Amanda

jo, det är du <3333333333

Malin

SV: Skönt att höra!

Med mig är det prima. Idag ska jag och min sambo till ikea och handla lite inredning till vårat datorrum och sen ska jag kolla i lite butiker med hade jag tänkt. Annars inget speciellt faktiskt :)

Malin

SV: Tack det samma! :D

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: vad bra att man får stöjd! :)

men det är ju mycket dator med va ? :)

kan du inte berätta lite om det :D!

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: vad roligt det låter :D!

jag älskar det redan hoppas det är lika bra på gotland. men bara för man vill bli fotograf måste man går extra år sen ?

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: okej men man blir ju nöjd sen :D

något du har lärt dig genom bloggen ? :)

Beatrice Jakobsson [foto]

din design t-ex ? :)

lärt dig det där ? :)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. okej :) jag kan inte så mycket inte jag som gjort bloggen helt men jag kan lite iaf (A) :)

e l i i i n

fin bild iaf :]

& hoppas att allt blir bättre snart =]

lena

hehe tack desaamma :P

söt bild!