LOOKING UP



denna dag har varit så jäkla underbar! hade en rolig bussresa in till skolan med emma och ellen, sen på morgonen hade vi mediakommunikation istället för mediaproduktion för micke var ledig, så det har vi på fredag istället. idag skulle vi redovisa våra mjölkpaket, haha jag tyckte min ide var så töntig så jag ville inte berätta för hela klassen så jag gjorde det för 10 pers ungefär och jag tyckte det gick jättebra! sedan hade vi multimedia och idag fick vi jobba helt själva och det gick så jäkla bra för mig, kanske var för jag jobba med cajza men ändå, haha vi hade värsta teamet idag , bäst var det när vi skulle kopiera papper till vår lärare för det gick " så bra" xD iallafall sluta den roligaste skoldagen på länge vid tjugo över tre och då gick jag ner på stan med cesar och mathilda en stund, köpte hårspray och hårinpackning! sedan åkte jag bussen hem vid fyra med bästaste linn.

snart ska jag sätta mig och plugga lite matte, är inte ens depp inför det för jag mår så jäkla bra idag, allt känns så himla underbart just nu! ikväll börjar äntligen grey's anatomy också, och som jag har längtat! ♥
26
Ann

ÅHH! greys anatomy har jag längtat efter hela sommaren <3

STEFFE

PÖZZ!!!!!!!!!!<3

Ann

Sv: Men seriernas serie är ju helt klart Vänner ;) Jodå, det är bra. hur har din dag varit? :*

vesna.blogg.se

fin bild =)

Vanessa

Jätte söt blogg! och super fina foton (: allt bra ?

Kram

Vanessa

Sv; härligt ! (: jorå, de e bra

lina [discosadness.blogg.se]

härligt, fin bild också! :-*



sv: hah, tack :-3

Vanessa

Sv; jao (: varit i skolan, och försöker bestämma kläder till skolfoto imorrn xD dd?

Vanessa

Sv; aah ;) haha, okej!

isabelle

fin blogg,

allt bra eller?:)

anna

kul med en sån dag :)

Lucia

sv: Tack så jättemycket :)

härligt att få hoppa över en redovisning och få den lite senare hoppas den går bra :)

Fillan

SV:

vilken tur ja´har:)

Ann

Sv: Jarrå :) Skönt att höra! Min dag har varit helt jättebra :D

e l i i i n

svar; åh, kul att du tycker det :]

STEFFE

sv: k-k-k-klaaarrree!

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: tack!:)

Rebecca

Ja sjukt söt!

Tack så mycket , din med!=)

vesna.blogg.se

jotacak :) själv då? vesna.blogg.se

Elina

Shiet va duktig du e på att fota! :D

Elina

sv: Tack detsamma !

vesna.blogg.se

hääärligt =)

emily

hejhej, har du lust att göra en design åt mig? Kramkram

Jessika

Riktigt fin bild!

Anonym

Jättefin bild :D

Maja

svar.

taack<3 dina är med jättefina!!

ja, allt är bra med mig. Hur är det själv?