MINA FYND PÅ MELLANDAGSREAN #2

Här är mina inköp från igår och idag. Jag har lyckats spendera 624 kr på tre dagar men då har jag faktiskt köpt 5 tröjor, en ring, en BH och ett par zebrarandiga tights så jag är grymt nöjd med det! Bara den första tröjan till vänster som inte är köpt på rea. Nu ska jag inte köpa kläder på ett bra tag tror jag, fast i för sig så skulle jag ju behöva ett par svarta jeans.....
60
V I L M A

najs grejer :D

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: :D

görduu?:)

Elin

Svar: Ja, verkligen! :)

bea

Sv: jo jag mår bra :)

pauli♥

snyggt!

djoikiis

najs ;)

bea

Sv: kollar på tv och läser bloggar, själv då ? :)

djoikiis

sv: haha tack dsm :D

bea

Sv: Zappar mest runt:P själv då ?:)

Johanna

Hmm.. det har jag aldrig sett :)

Ojaa, puh :D

Viktorija

Hej! Jag hittade en annan bild till tävlingen, så jag har bytt. Hoppas det går bra! :)

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2010/november/nikon-d5000.html#comment

djoikiis

när kommer vinnaren i din tävling upp? :D

djoikiis

haha okej ;) älsskar btw den mittersta tröjan, bra kap ;)

djoikiis

sv: ja det känns också som om jag har lyckats extra bra med det där det här året! :D

Bybelle.se - mode och fotoblogg.

hah nejmen tack så mycket gumman! :D

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej :D

svarar på kommentarer ;)

LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

sv; Hehe! Det ska jag! :D

Johanna

Jaha :D

Jodå, min dag har varit helt okej. din då?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

snyggt!

yeah

händer imorn? :D

yeah

jag ska träffa min pojkvän idag :)

yeah

jappjapp :D

yeah

hah, jag vet inte riktigt, men jag har utmanat honom på fifa, så först de, sen blir de väll nån film eller nått :D

yeah

haha, aa, jag ska äga ut han på fifa ;D

PHILIP !

sv, åh tack dsm :)

Anonym

snyggt =)

m'

sv: Tack detsamma du! :)

PHILIP !

sv, jag vet, dom är super :)

jenny

åh tack din blogg va också väldigt härlig (:

tack desamma! och snygga fynd du hitta (Y)

victoria

sv: du har också en väldigt härlig blogg! :) önskar dig dsm!

elina

tack dsm!:)

följa varandra via bloglovin?:)

kram

Theresé

sv: Tack :D Detsamma !

Johanna

OKej, härligt :)

josefine

Jätte fin blogg :D

agnesa

SV; tack så mycket! :) detsamma!

♫♪ Sandra T

fina fynd!

Katja

sv; tack detsamma!

allt bra med dig? :)

j u l i a ♥

Tack!, dessamma :)

Desireé

tack desamma :) fin blogg!

Joanne.A.Holne

SV: Tack detsamma! :)

J U L I A O F S W E D E N ♥

sv; hihi tack o desamma ! ;d <3 allt bra ?

Lisa - Smilinggirls!ッ

Den randiga tröjan var riktigt snygg! :)

Linnéa

sv: Åh, tack detsamma!

Älskar bhn, skitsnygg!

u name it

Vad har du gjort i dag sötis?

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Taack! :D Och gud vilken fin design du har! :)

u name it

SV: Kul! Jag har hängt med kompisar. Allt bra annars?

cillaah

Vilka härliga bilder! =)

elina

nej då, säger ist till är inte nån sån ;)

läggt till dig nu:)

kram

J U L I A O F S W E D E N ♥

sv; jomen det är bara bra ! ;) Vad gör durå ? ;p

lovisa

snygg header!

josefine

sv: tack så mycket :)

lovisa

sv: vsg:) ja rikgit härlit:D

Sofia

SVAR: tack så mycket!

J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; ok ok, jag gör inte så mycket ;p vad har du gjort idagdå ?

J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; haha ok ;p inte mycket alls ;p

Lovisa

Fint! :D

pauline

härlig blogg du har!

Anonym

Tjinixen! var gärna med och tävla på min blogg om en as snygg ring jag tillsammans med min sponsor delar ut! DIREKT LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://kriistiinjonsson.blogg.se/2010/december/tavling-med-min-sponsor-calli.html



Ett till tips är att kika in på min killes feta låt med t-pain på denna Länken: http://www.youtube.com/watch?v=qtQi2HMjcnE&feature=player_embedded



Tack för din röst! :)



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

Martina

Hoppas att du får en härlig nyårsafton! :-) Din blogg är så härlig!

Nathalie

Snygga grejer! Lyckades också fynda :D