HAPPY B-DAY!



grattis till världens bästa pappa som fyller hela 42 år idag, gamla gubben ♥ blir inte så mycket firande idag eftersom varken han eller min mamma ska vara hemma, men annelie kommer över lite senare hoppas jag så vi lär ju äta upp allt fika hihih, sen får man hoppas att pojkvännen trillar in också!
20
pucko wallentin

fin blogg! Följer dig via bloglovin! Följ mig medd??=)

pucko wallentin

nice (Y)

e l i n [estr.blogg.se]

åh, tack! nu blev jag glad! :D

keuwhrf

HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA, ha den äran

e l i n [estr.blogg.se]

Joda, livet leker på alla möjliga sätt. Allt bra med dig? :)



Grattis till din pappa också! ;D

Nadja

Tack detsamma. =) Allt bra? =)

Nadja

förkyld. =( händer idag? =)

☆ Carlosa

sv: tack så mycket!:D & dsm<3

Nadja

vad mysigt med kalas. =) Jag ska ta det lugnt och hem till mina föräldrar och äta hemmagjord pizza. =)

e l i n [estr.blogg.se]

Knåprar lite på min helt omöjliga design! den vill verkligen inte det jag vill! ;) haha! du då?

Nadja

önskar detsamma. =)

e l i n [estr.blogg.se]

Nej, inte alls! :)

Åh, hoppas ni får kul.



Jag har en liten fråga. Hjälper du med design? För jag ser att när folk kommenterat har du sånadär snygga färgade rutor som det står i. Jag vill också ha det och försökt ändrat, men inte hittat vilken kod det är! ;)

Fellan

grattis till han :D

görs?

pucko wallentin

du menar vl bara inte en sån? :P



nej.. jag hatar sånna! =)

Tilda-[foto&design]

Sv: Gracias!:D

Liinnéa

sv: Tack så hemskt mycket! :D

jennifer

hej. din blogg var fin... :) kolla gärna in min och följ mig via bloglovin... hör gärna av dig om du lägger till mig, för jag lägger gärna till dig också! =) kram

Emma

ååh, tack :D



haha, grattis till din pappa! ;)

FELICIA

Hej! Allting bra med dig idag? :)

Anonym

hihih