REDIGERINGSTIPS

Ett kul sätt att redigera sina bilder på är att använda Actions i Photoshop. Det är mycket smidigt och det finns tusentals olika actions att välja mellan som man kan ladda hem. Just i denna bild har jag använt 50 Photoshop Postwork Actions, som jag har laddat hem från Deviantart.com. Om ni inte provat på detta förut så tycker jag ni borde det, det är superkul!
30
Moa

Vet du om det funkar i Photoshop Elements 6? :)

Emilia

Vilken filn bild! :)

Vad ska du hitta på idag? ^^

kram ♥

adelina

sv: tack så jätte mycket! :)

victoria

hejsan :)

hur är det ? :D

Emilia

Ska i väg till Mariefred! ^^

Det blir nog många kort därifrån. :)

Moa

Sv: Okej, på ditt PS så kanske det står actions någonstans? Det gör det inte på mitt, så det kanske inte funkar på mitt. :p

victoria

jotack, allt är finemang här med :D vad ska du göra idag då ? :)

Z A N D R A :)

sv: tack så jättemkt hörru! :D

fanny

sv; tacktack :D:D

johanna

sv; tack tack tack :) dsm!

följa varandra? :)

Johanna

Svar : Tack så jätte mycket! Din blogg är också fin :D

Anonym

Frågestund på bloggen!

Ställ gärna några frågor, det skulle va skitsnällt av dej ;-)

caroline - tävling pågår!

Sv: tack! :)



Är du säker på att du inte vill vara med i min tävling ?=)

louise

sv: åhh tack detsamma!!

följa varann via bloglovin?=D

bella

sv: ska åka på cruising, dudå ?

kram :D

Denice

Sv: tack så jätte mkt!

Dsm!



Hur äre idag då? (:

Annsofie

tack desamma :D

josefine

tack :)



jag skulle uppskatta om du orkade ta dig tid att rösta på mig i veckans blogg. länkarna finns i inlägget "Rösta på mig". Tack på förhand :) <3

tove tapper

sv; taack så jättemke :) desamma !

A.C

hejhej:)



Sitter här o håller på fixa mig.. har lite bråttom, ska på en 50års kalas:p hehe~~



vad gör du på en lördag då?:) Kram

hermy

sv: jo allt e bara bra sj da

Elin

Svar: Varsågod och tack själv :D

sofia

tack så jätte mycket <3 :D du med!

Cecilia

SV: Japp =) Vad filmen bra igår då? :P



Hur är det idag? :P

J O A N N A

Sv: Tack söta du! :)

My Isoniemi | Fotoblogg

Svar: Okej :/

elin junkergård

sjukt fin blogg. kolla min och kommentera så är du snäll http://stoop.blogg.se

FIONA - en ointressant vardag

super bra tips :D

♫♪ Sandra T

fin bild (:

t h a i p i n n e n ♥

har du köpt ditt ps eller laddat ner?:)



sv; tack du med !:)