NOTHING BUT EACH OTHER UNTIL THE SUNLIGHT

Fastnade för dessa två bilder på Annelie från i somras när jag satt och redigerade bilder medans vi hade strömavbrott här hemma förut i tisdags. Valde att beskära dem på ett annourlunda sätt än vanligt, jag tycker det blev galet snyggt! Nu ska jag njuta av en mysig helg med min finaste. Vi firar hela 11 månader i morgon, det är helt galet vad fort tiden går.
75
LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; Ja det är det, det är hemskt! :(

Minna

Grattis till er i förskott :)

Fina bilder :)

kerstin♥

Frågestund på min blogg nu! kika gärna in och ställ en fåga:)

(finns dinga dumma frågor bara dumma svar!:D)

Erika

Vart i Sverige är det som du bor ? :)

erica

Klicka på länken och rösta på din favorit serie! :)



http://minaminutererica.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment

Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

sv: bara sitta hemma och chilla :D

saga

Vilken är din disney favorit?:D

svara och diskutera på min blogg:)

Emma

Skitfin blogg :)

haft en bra dag?

WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

åh, grattis till er!

själv firar jag & min dennis 7månader på onsdag. :D

Linda

Fin blogg :)

SOFIE - Följ med mina äventyr!

sv: Tack detsamma:)

r'

allt bra idag? :)

Malin

Tack detsamma! :D

Catta

Tack detsamma ! :D Vad har du för dig denna lördag? :)

lovisa

sv: tack desmma:)

B E L L A H U U Y N H ~

TACK MALIN :D

Linnea

SV; taack o dsm :)

W I L M A - http://wilmastranne.blogg.se

sv: ja, tack :D

Ronja

Sv; och jag säger detsamma! Hoppas vi inte snöar in bara hehe

Elina

sv: tack detsamma :)

fin blogg du har :)

lisen

sv: okej :P

nicke

om du vill blir dagens blogg klicka dig in på min blogg då :)

Anonym

Tack detsamma, ha en fin o snövit helg!! :-)

felicia

åh tack detsamma tjejen! :)

Terese

sv; Tack så mycket, detsamma! :D

julia

sv; tack så mycket och detsamma! :) jättefin blogg!

olivia-drömmen mot att bli fotograf

fina bilder! :D

r i m a

SV: tack så mkt!! :D

Nz Dakota

sv: Tack detsamma! :D

jenna

Tack detsamma :D

julia

sv; tack så hemskt mycket C: hur är det med dig då?

julia

sv; jodå, allt är bara bra :)

Amanda

sv: tack så mycket :) hittade klänningen längst in i garderoben, har inte använt den på över ett år :o xD



ja, det är verkligen läskigt :/

julia

sv; jag tänkte sätta mig vid tvn :) dusj då? hur fixar man såna där knappar för facebook mm.. som du har? C: skulle du kunna fixa såna åt mig? C:

julia

sv; aha ;) skulle du kunna berätta hur man fixar sån då? C:

Amanda

sv: ja, men känner mig så flickig med volangerna ;)

Amanda

sv: men är inte det fullt?:o

Amanda

sv: tack (A) :)



Grattis förresten till dig och din pojkvän på 11 månaders dagen :)

Amanda

sv: åh vad kul att du kommer ihåg (A)

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; Taaack! :D<3

PICTUURESTYLE

SV: Åh tack så mycket :)

D A G A K A R L S S O N // foto & design

Svar: Tack! :D

takai

svar:

awh tack :D

Gabriella

Tack detsamma :D

LINDA

SV: Allt är toppen med mig! Hur är det själv? ^^

amelie

ssv. nä men tack de3tsamma!:D

allt bra?

Josäfin :>

Super frän blogg :D



sv: Åh tack! Detsamma :D

e l i i i n

svat; ja visst gör det. :] det gör jag med.

Lydia

Hej!

Jag undrar hur du får en liten kamera där uppe i sökfältet, där det står http://mkarlstorm.blogg.se ?? ;)

JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: Tack detsamma!

Har du haft en bra dag? :)

Erica mendez

SV: okey, Söt blogg ;)

amelie

jo okej men det är bara bra!:D

vad ska du göra idag då?=)

amelie

okej, nä rida , va med kompis och sånt dära!:D

Katja

sv; tack detsamma! :)

Johanna & Sandra

(sv) tack så mycket! Detsamma! Fin har den varit men inte kul med snö...



Kram :)

shakke

Hej!

Hade du kunnat vara snäll och rösta på min lovebag? Hade betytt jättemycket.

http://www.mylovebasket.com/profile/jacquline-wendel-3542560



Skriv i min blogg när du gjort de!

KRAM

Catta

Okej det låter mysigt :) Haha jag och min kille har varit ihop så länge så vi räknar inte månader lägre xD men första året hade jag stenkoll ;) Hahah. Men grattis:D



Jag tar det bara lungt idag, vad har du för dig?

Alva

Jättefina bilder :)

brander

jag är heelt kär i din design ! :)

brander

sv; njaa, inte jämfört med din haha !

jaa, ska vi följa varann :) ?

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, ingenting :) Har du haft en bra helg då? :)

Amanda

sv: åh tack så mkt :)

shamz

älskar hennes hy :)

har du några hemma-spa tips ? jag har egna som jag la upp på sista inlägget, ta gärna en titt och lämna dina egna tips puss!



r'

sv' härligt :) här är det bra!

QUEEN

va kul =)

Amanda FOTO

Riktigt snygga!

johanna

snygga bilder!

Maria [Fotoblogg]

Fint ;)

ida

jättesnygg blogg! kul läsning och du är oerhört duktig på att fota. riktigt snygg design också!!

JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hur har din dag varit? :)

julia ♥

sv: jadå min start va super!! din då <33

Sanna Ek

Tusen tack för dina fina kommentarer Malin <3

amanda, stylist

Fina bilder! Stilrena & enkla, jag gillar't! :)

Cornelia

Riktigt fina :)

Ida-Marie Fiskaa, Photography

fantastiske bilder! du er sykt flink.