FOTOTÄVLING HOS PHOTOLENS

Denna bild blir mitt bidrag i fototävlingen PHOTOLENS har just nu , med temat "höst". Priset är en reflexskärm 5 i 1 (110 cm) och det är något jag verkligen vill ha just nu! Så om jag blir en av finalisterna hoppas jag ni gullnosar röstar på mig!
94
Viki

Sv; Ja det har jag, tack! :D

Hoppas du haft en bra dag! :D

Kram! <3

matilda

Om du blir en finalist så röstar jag på dig HELT KLART :D

emma

sv : jag gör inte så mycket, har precis kommit hem :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Varsågod! Oh jag ser de, tack :) hoppas att du också blir en av dom!

sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: härligt! samma här :) händer ikv?

emma

sv: jodå, allt är bara bra med mig. hur mår du sj idag ?:)

emma

sv : jag lägger in bilder från idag på facebook,jag har varit på äventyrspedadogik med min klass! vad hittar du själv på ?:)

» P H O T O L E N S

SVAR: Kul att du är med! :)

» P H O T O L E N S

SVAR: Imorgon! Kika in då. :)

Fia

HAr också fototävling på min blogg om du är intresserad;) http://femtonfoton.blogg.se/2010/september/foto-tavling-d.html#comment



Sv. Jag var i Sousse:) vart var du?:D

Anonym

$v jodå allt e bara bra med mig, sj då ? :)

rebecka

sv;Jag var med min pojkvän och hade gäster och lite så :)

Neha

Allt är bra med mig, hur är det själv?=)

Erica♥

Riktigt fin blogg :)

Fia

Sv. Okej:)

Okej najs:)<3

Anonym

jo det är det :)

sj?

Anna med A

jodå :)

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

SVAR: Kul att du är med, vinnaren utses ikväll.. Lycka till :) Det är bara bra med mig, självdå?

anki

sv: allt är bara bra med mig :) allt bra med dej?

Yasmine

Jo, det är bara bra med mig idag :)

Hur är det själv då?

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

det är bra idag :)sj=

Felicia :)

sv: det är bara fint med mig, själv? :)

Neha

Jag lyssnar på musik, du då?=)

Neha

Lite skön 60-90 tals musik^^

Vad tränar du?=)

Emelie

Sv: jo tack, det har varit en sån där dag :/ , lite drygt men tar nya tag i morgon själv då?:)



mysig blogg btw :)

aadelisa

Allt är toppen, själv?=)

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Så bra :) Inte mycket, ska snart ut o rasta hunden, dudÅ? =)

anki

sv: ja sitter å kollar runt lite på dator efter nått skoj, hehe.. sj?

Anonym

håller på att fixa med löshår

och kolla på löshår på tradera

eftersom jag ska färga nu :)

Cecilia

Svar: Det har bara vart bra, tack :D hur har det själv vart?

Anonym

$v har precis vatt ute och gått lite :) skööönt vart de :)

sj då ?

Pauline

allt är bra med mig :) med dig också hoppas jag?

VAANILLA

Sv: de är bara bra (:

själv ?

Z A N D R A :)

sv: jo det är bra, själv då? :D

Carro

snygg blogg!

Allt bra med dig? ;)

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; tAck så jättemkt! :D fin bilddddd :D

Yasmine

Jag sitter och svarar på kommentarer :P hehe.

Vad gör du då?

Neha

TAck=)

Cecilia

Svar: skönt. har precis ätit middag o tränat. så ska nu duscha och sen kolla tv hela kvällen :D själv?

emmablid

sv: Lagt till! Och haha, klart jag inte ska! Är dock inte så där överaktiv där, men inte tar jag bort folk :-)

Carolina [FOTO]

Sv: Om man bortser från förkyldning och ögoninflammation, så är det bara bra. Håller ändå humöret på topp! =)

Hur är det själv? Kram!

tekniska emma

sv: självklart! funkar det nu? :-)

emmablid

Hahaha ursäkta namnet! (om det stod 'tekniska emma') kommenterade en kompis blogg innan ;-)

elin

jag allt är bra!! hur äre med dig då? :D

- Tiffany Eliasson

SVAR: Ja det är bara bra, hur är det med dig? :)

kram

aadelisa

Sitter och tar det lungt,:)

Nice design=)

Carro

SVAR: allt är bra med mig. Vad gör du då? :)

Z A N D R A :)

sv: gött :D

jag ska träna snart, själv då?

amanda

sv: hoppas du också får en fin kväll :)

Jonnie ---->Snygg, Sexig & Singel

Jopps här e de bara fint, läget med dig då?

sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: härligt! jag ska plugga :/

elin

jag ska precis börja diska -.- sen blir det en massa tv program :) själv då?

olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: tack så mycket! :D

allt bra? :)

Z A N D R A :)

sv: okej ;p det kollar inte jag på ^^

brukar du se kungarna av tylösand? haha, så jäkla underhållande :p

anna

sv: Tack!! :D

Lycka till :)

Linda

Sv: Tackar, du också :)

vhas

Kjempe fin header, og dødsfint bilde :D

LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

jag vaknade för bara en liten stund sen :o

vad har du för dig?

ja verkligen :/

Sara

Sv; Jadå.. ;) Själv?

» P H O T O L E N S

Hej!

Tänkte meddela dig om att du är en av finalisterna i fototävlingen på min blogg där vinsten är en reflexskärm! Kika in på min blogg och skaffa röster! :)

Lycka till. ♥

» P H O T O L E N S

SVAR: Det var bara en röst per IP-adress och jag fick visst in en röst från någon "Sebastian" från samma IP-adress som du. Men jag räknar bara ena, okej? :)

Lizette

SV: hehe jaså.

Elina

Såklart kommer jag rösta på dig!:D

Blir jag länkad?



-BIAUTY

Nadja

Jag har röstat. =) Allt bra? =)

josefin

Nu har jag röstat på dig och vill gärna bli länkad :)

Johanna

Sv: Har röstat på dig nu :) Ditt bidrag var jättefint! :D

Nadja

bara bra. =) vad händer idag? =)

Elina

Kommer hålla utkick i din blogg, riktigt fin bild du har tagit;)

Hur länge har du fotat? :)

Lycka till i tävlingen:)



-BIAUTY

josefin

sv: skoj :D

fin blogg du har! mycket fina foton=)

Paniz

sv: Okej men om du lägger till mig på bloglovin och länkar min blogg på din blogg så röstar jag :) säg till när du har gjort det så röstar jag :)

Nadja

jag har fikat med en vän, handlat och nu ska jag iväg och äta middag hos mamma o pappa. =) Ska ni göra för skoj? =)

josefin

sv: varsågod =) <3

gabriella

sv: jag har röstat på dig nu:)

Nadja

låter som en riktigt skön kväll. =) Kollar du på vpd? =)

Anonym

$v jaså vad har du tränt hemma ? :)

Elina

Ok, måste säga att du är riktigt duktig!:D

Många gillar endel av mina bilder, och undrar ibland ifall jag fotar, det hr liksom ploppat upp i mitt huvud nu att jag gillar att fota:P

Ska nog köpa en kamera:)



-BIAUTY

sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: åh tack! :D



hoppas allt är bra idag? :) kram

Amanda Rieem

klar att jag röstar!

B E L L A H U U Y N H ♥

sv: hehe okej , har röstat på dig nu :D

Beccis

sv: Jag röstade! :) lycka till nu! ♥

elin

allting bra med dig ? :)

Mikaela

fin bild :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så klart jag röstar på dig, redan gjort :D

MOA

röstat på dig nu :)

bex.

jag röstade på dej :D

säg till nör jaa är länkad :)

Ida

Har frågestund på bloggen! Fråga massor! :)

Michaela :)

sv: visst kan jag rösta på dig! :)

Amanda

sv: klart jag röstar :) har gjort det nu;)

jennie

jag röstade på dig :)

elin

tyckte din bild vad finast så jag röstade på dig! lycka till!!

ija

har röstat på dig :) jag kommer snart att vara med i en jättestor design tävling där första priset ör ett stipendium på 50000:- och då hoppas jag att du röstar på mig ;)

Lovisa

SV; Ok. Nu har jag röstat på dig :D Du tar fina bilder.

Ellen Schutz

Fin bild :)

Ellen Schutz

sv; jo jag har röstat :)