NY DESIGN | TRYCK F5 FÖR ATT UPPDATERA

Ja som ni kan se så har jag varit igång och pillrat lite i designen igen. Är dock inte klar har lite småfix kvar men tänkte visa er hur den ser ut just nu. HISS ELLER DISS? Nu ska jag stänga ner datorn och njuta av mitt höstlov som startade idag, ha det bäst!
62
wilma

Göru?

Freja [Foto]

Vad fin den blev!

BLOGGTIPSARNA

snyggt! :D

cissi s

sv: Usch, vad tråkigt med förkyldning :/ Är du friskare nu? Var längesen jag var in och läste kommentarer, så du kanske har hunnit blivit bättre? :D Med mig är det iallafall bra :)

sanashaba'

fint det blev(:

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

Den ser super ut! :)

wilma

sv: jag kom just hem från en härlig lång promenad:), vem hejar du på i idol?

eeelinnnnnn.blogg.se -elin nilsson♥

hiss :D!

Anna

sv: Å tack! :)



Snygg design :D

cissi s

sv: men usch! Är du bara förkyld eller har du feber och så också? :/

Stefan Falkelind

Hiss. Har en tävling på min blogg.

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Hiss, super snyggt var den verkligen !:D

Lii

fin blogg:)

JEANETTE [foto. film. text]

snyggt :)

maisah

jätte fin :)

madde

hiss! :)

pimpXprincess

Fint :)

elin [fotoblogg] ♥

jätte fin blogg :)



har frågestund i min blogg, rulla bara ner lite i bloggen så hittar du den!

Erika

Sv: ursäkta för det typ 2 månader sena svaret, hade visst missat massa kommentarer, men tack! Jo det kan vi! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :D



Sen tänkte jag höra om du gör bloggdesigner åt andra ? :D

matilda

ASFIIIIN :D

Erika

Sådärja! :D

matilda

- Tack så mycket! :D Allt bra med dig? ^^

Evelin (evenelle.blogg.se)

HISS :D Jätte jätte fin blogg!!



Svar: Tusen tack fina du :) Vad glad jag blir!

Följa varandra via bloglovin?

Beatrice Jakbobsson [foto]

SNYGGT :D

matilda

- Härligt! Jo jag är glad, lycklig över min nya hårfärg, haha! Ha en fin lördag :D

Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Nej självklart gör ja inte så :)!! Jag lägger till dig på stört :D

linda - ung o levande efter trauma

din nya design är gryyyym! =D

Neha

Snyggt det blev:D

FRIDA

sv: den blev verkligen skitsnygg! :D nice work!

ella ♥

- fan vilken fin design!

du som gjort den? :)

ella ♥

- den var grym, verkligen! :)

gör du? ^^

malin

En enorm hiss!! :D

ella ♥

- hihi :D okej, njae är med en kompis :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. varsågod detsamma :)

malin

track du md! allt bra med dig?

Felicia

fiin blogg! allt bra? :P

Minna

SKIITTT SNYYGGGT!! :D

STEFFE

sv: :D jaa, och nu har vi sett hans kuk också! HEHEHEH, men han som spelade Micke, kompisen (Adam Pålsson) var ju DÖÖÖSNYGG!!!<3

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så, varsågod!

Gud vad fint det blev :D önskar att jag också kunde göra sånt där fint hihi.

ella ♥

- tack detsamma :)

WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

sv: helt ok. :}

tkr dock den förra var finare, men denna var fin den med. :p

FRIDA

sv: tack själv! :) <3

Alice [FOTOBLOGG]

Hjälp vilken fin blogg du har! :)

JULIA

sv/sjukt fin design ! :D

designar du andras bloggar ? :)

Minna

sv: VSG

Jo linnéa var grym igår :)

Tessan

Hej fin blogg du har :)

maisah

sv : detsamma (:

Yasmin

Gör du gratis designer?

Amanda

sv: fan vad snyggt det blev :D

JULIA

sv/okeJ! du kan väl säga till ifall du har tid och lust att göra en design till mig ? :D

du är ju gryyym på de ! :D

JULIA

sv/trevligtack! :)

vad gör du då? :)

Emilia

Super snygg! Därför undrar jag om du skulle kunna hjälpa mig? Hade vart otroligt snällt :) Hör av dig om du är sugen på att designa min blogg :) HEJHEJ!

wilma

sv; jag har inte sett så mycket på det men jag tror att jag hejar på Olle, allt bra idag?

FRIDA

sv: okej :D

wilma

sv: ja, här med, vad ska du göra ikväll?

Josefine

SJUKT FIN! :D

natta

super tjusigt! :D

aleksaaa

fin blogg!! :)

S A N N E

snygg! :)

JOSEFIN- california dreamin

det blev jättebra ! =)

Kamilla Nylund

Super fin design!

Vad har du för textsnitt i headern? :-)

det som är under.

Yohanna

Diggar din design skitmycket, jätteduktig är du ju!!!