SATAN I GATAN


- Mitt hjärta blöder

- Snälla bli min

- Sju sorger


Åh måste bara dela med mig av hur bra jag tycker Veronicas Maggios nya album är! Har inte fastnat så mycket för hennes låtar förut men detta album är ett mästerverk! Här har ni min topp tre från albumet, för att lyssna på "Satan i gatan" så klicka [HÄR!]
40
Amanda

Underbar skiva! :)

Anonym

sv; tack detsamma!

olivia-drömmen mot att bli fotograf

härligt namn på ett album! :D



sv: Så kul! :D

göra på valborg? ;)

kramis

- M a r i a

sv; så lite så:)



hon är grym!!

M Y

gud va bra Veronica Maggio är!!

Elin - Foto

Har fastnat för låten "Jag kommer" riktigt bra! :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; du förtjänar det! :D

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Har sett många rekomendera skivan så jag får nog ta och kolla upp den snart! :)

zandra

okej

jag sitter och kollar på film



ska du hitta på något specielt på valborg?

alexandraeriksson - f o t o b l o g g

Åh, albumet är sååå bra och jag har exakt samma favoritlåtar! :)

{Elsa}

Det är helt underbart, lyssnar på det heeela tiden ;'}

Agnes

Ääälskar det! Lyssnar på det hela tiden, grymt! :D

♥Evelina♥

- designen blev jätte fin ! :) vad gör du? Kram

Pinkpiercing - photosby by me ♥

svar: inte mycket, blir nog att glo på tv, haha, själv då? :)

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

SV: Det ska bli riktigt kul men jag är jättenervös för jag har inte gjort något sådant innan! Men jag har tid på mig att surfa runt och kolla på andra studentbilder så jag kan förbereda mig lite, så det borde gå bra.

Amanda

sv: tack :) <3

Amanda

sv: alla vännerna dissade o stack åt helt andra håll, så följde med familjen ner till stugan, har även mycket plugg att göra. <3

sjd?

Amanda

sv: vad kul :)

Matilda 'fotoblogg

sv: Tack så jättemycket! Jättefin blogg du har! :D

Amanda

sv: varför inte?:o ;)

Pinkpiercing - photosby by me ♥

svar: va trevligt! :) och jasg diggar din nya design :D

Matilda 'fotoblogg

svar: tack! :) Jo, allt är bra! Sj? ;D

A N G E L I J N A

fin blogg :D

Amanda

sv: hahha okej, :) jag tycker valborg är lite överskattat xD

Amanda

sv: ja, o det kan jag lika gärna göra med mina föräldrar ;) hahah

Pinkpiercing - photosby by me ♥

svar: tack så mycket! :D

Matilda 'fotoblogg

svar: Jag håller på med en ny design/header till bloggen och dricker oboy :D Sj? :)

Misshagen

Sv :JÄTTEFIN blogg verkligen! dina bilder är otroligt fina! :)

Amanda

sv: ja precis:)

Anonym

hon är grymt bra!

Johanna

Hej!

Fin blogg och fina foton :)

Johanna

Tack så mycket!

Jo, allt är bra.

Allt bra själv? :)

Johanna

Sv; Jag gör inte så mycket, läser lite bloggar och så

Vad gör du då? :)

Anonym

<3

Johanna

Okej, vad kul :)

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

Jag håller med dig! Vad fin designen blev förresten!

C - photography

hon är så bra !

rebecca jansson'

Hon är riktigt grym :)

k a r i n

Snälla bli min.. helt underbar!

DAISY

Åh, den är så himla bra!!