FINALISTERNA I FOTOTÄVLINGEN!

Det är så roligt att det var så många som ville vara med i denna tävling, ni är ju grymma! Vet att jag sa från början att jag bara skulle ha 10 finalister, men det var så många bra bidrag så jag valde att ha med 14 stycken istället! (alla bilder är länkade till finalisternas bloggar, ifall ni vill kika in på dem!)

REGLER
- Skriv nummer eller bloggadress till det bidrag du vill rösta på.
- Du får bara rösta en gång.
- Din mailadress eller bloggadress måste finnas med.
- Du får rösta på ditt eget bidrag.

Röstningen avslutas: 24 April kl. 00.00, vinnaren presenteras därefter.
Pris: En reflexskärm värd 395 kr från Johanpixels.se/webbshop
415
jessikaaaa- FOTO

åhh, va kul att jag kom med! :'DD

får man lägga upp på sin blogg och skriva till sina läsare att dom skall rösta på en fall man länkar till din blogg o så? :)

Theresia

Åh vad kul att jag kom med!

jag röstar såklart på mig själv, nr 11 :)

Cornelia

Nummer 10, iulia.blogg.se ;)

jessikaaaa- FOTO

jag röstar på numer 14 - pphotographer.blogg.se! :)

SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

Hanna Skattberg

okej, hehe jo samma här:D

ALICE - Fotoblogg

Hihi, jag röstar på mig själv. Nummer 4 :D

Anonym

Bidrag nr 10! iulia.blogg.se Bidraget!

Diana

Tack så mycket för att jag kom till final! :)



Jag röstar då på mitt eget bidrag, nummer 9!



ALICE - Fotoblogg

Oj, jag råkade klicka på fel siffra. Nummer 3 menar jag :p

tessan(:

gud, va fina bilder !

Hjjonsson

jag röstar på nr 3. :)

EmmaH. fotoblogg!

röstar på alinasfoto!

Photosbydavid - En fotoblogg

nummer 12 :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, så himla roligt att jag blev en av finalisterna. Tusen tack Malin!



Lägger min röst på mig själv, alltså nummer 13 hihi :)

K A R O L I N A

jag röstar på nr 13 - felliciiaa.blogg.se! :D

Julia

tänker vara ego och rösta på min egna bild.

Så en röst på bild nr 10, iulia.blogg.se ;)

Alinas Foto

jag röstar på mig själv då ^^ hihi



tack för att jag fick vara med! :D

Felicia

Alla var super fina men min favorit var bild nr 2:)

Frida

Nummer 11 :D<3

Amanda

På nr 3:)

Caroline

Jag röstar på nummer 1. Alinas foto :)

Maja

Nr 11 :)

Amanda ♥

nr 11!!

emma

10 :p

ylva

Jag röstar på 13! :)

Amanda.

nr 13 :)

Isabelle

Röstar på nr 11!:D

Sanna (:

Jag röstar på nummer 11 :D

Jättefina bilder det är ;)

A.C

nr 9

Anonym

Röstar på nummer 10, iulia.blogg.se

Diman Dilir

alla bilder e så fina!

wilma

ÅH, va kul att jag blev finalist :D



svar: tack :'}

Jennie

Jag röstar på nr.12

Allt bra? :)

Ellen [fotoblogg]

1. Alinas foto

Kajsa

Röstar på nr 10! :D

Anonym

nummer 12

Felicia

Bild nummer 13 :)

Elin

nr. 8 :)

Thessie

jag röstar på nummer 9!

FH´s foto

3 :)

Stells

Åh vad roligt! :)

Röstar på mig själv.

moaffoto

Nummer 13!

annsoh

fin blogg du har! :D är oxå från etuna!

josephine- tävlingar på bloggen!

nr 9 :D

Frida

jag röstar på bild nummer 10! :)

ellen :)

10

Marie

Jag röstar på bidrag nr. 3!!

julia

nr 11 ;)

Amanda

Jag röstar på nummer 13 :)

Myhannas

Bild nummer 2 ;)

Alexandra♥Fotoblogg

Jag röstar på nr.2! :)

Elsa Burholt - Foto och modeblogg

13 röstar jag på :D

Deniesé

ÅH, många fina bilder! :) Min favorit var 2:an! :)



annsoh

Tack så mkt! :D såg att du även bodde i eskilstuna som mig :D coolt!

Amanda ♥

SVAR okej, jag är sjuk :(

ellensw

nummer 3 :)

Liv

jag röstar på nr 7 :D

PalMen

nummer 14 lätt! ;)

PalMen

Nummer 14 LÄTT!;)

Nostariel-->foto

3

Ragna

Vill rösta på nummer 1 (alinasfoto.blogg.se) :)

E

jag röstar på nr 10

Fanny

Bild Nr 8! :-)

Tove

Nr 10 :)

Erik Holmer

bild nr 14 :D

Emma

Jag röstar på

Bild nummer två!

Stellaea.blogg.se :)

Angelica

Jag röstar på nummer 9 :D

Elias :D

Nr 14 :)

erika

nr 10 :)

majelicanorman - vem tror på evig kärlek?

jag röstar på nummer 14! :)

maggan

jag röstar på nr. 10

Linnea

Jag röstar på nummer 10! :D

Hanna

Jag röstar på nummer 14 :D

Elias

Nr 14 röstar jag på :)

Anonym

Nummer 12 :)

ANTON - målet att bli fotograf

jag röstar helt klart på nummer 13, felicia! :)

Madeline

Jag röstar på numer 9 :)

<33

Catrine (FOTO)

14! :D

cornelia [FOTOBLOGG]

11! :)

sagisen

jag röstar på nr 12

christer mellstrand

jag röstar på nr7!

moa

Jag röstar på blogg nummer 14 :)

Carina Andersson

Nr 10... helt underbar...finns det något mer som varslar om våren än musöron på träden?! Nä...precis ;) / Carina

Mattias Mehlqvist

Jag röstar på bild nummer 14! :)

Agnes Koson

jag röstar på nr 7 !!! :)

Isabel

Jag röstar på mig själv, nr 7! :)

Moa

14.

Anonym

13

flisan

Hej! Jag vill rösta på nr. 11

Jwuuulia

Jag röstar på Nr 14 (:

Alhocfoto [FOTOBLOGG]

Röstar på nummer 3 ;)

ANNIE ~ FOTO&DESIGNBLOGG

Fruktansvärt fina bilder !

Röstar på 11 :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nr. 2! Fast alla bilder var grymt fina!! =)

Sandra

Röstar på nummer 9 :)

wilma

jag röstar på stella! nr 2 :)



KRAM!

Cecilia

nr 5:)

Julia

Nr 5

Alhocfoto [FOTOBLOGG]

Vänta jag menade nummer 5 :) trodde först att det var en trea ;D alltså, jag röstar på fotogeniquees bild :D

Inger Dolfe

Jag röstar på nr 2

Milliiss<3

nr 5 ;)

Julia Gustavsson

Jag röstar på nummer två (Y)

carro

Röstar på nr 14 :)

Ellen

jag röstar på nr 5

Anonym

13

karin

Jag röstar på nr 2!

Underbar bild!

Linda Sjölund (foto)

13 :)

Hanna

Om man får rösta på två så väljer jag 12 och 5!

Sanna

Nummer 2 , stellaea.blogg.se

Jenny

Jag röstar på nummer 1, Alinasfoto

Nora

Absolut nr 2!

Maja - FOTO - fotogeniquee

Jag röstar på nr. 5 :D

Olmar

Number 11 :)

Saga

1000% nummer 7!

Anonym

nr 5 :)

olga

nr 5:)

:

Nummer: 2 :)

miranda

nr 6!

Fanny

nummer 13, felicia :)

lovisa

nr 5

Emilia

10!

ANNA'S FOTO

nummer 3! :D



rebecka

jag röstar på nummer 5 :)

felicia

Nr. 5

sofie

Jag röstar på 3an :)

The whisper of Glocken

Nr 5!! :)

FIDDE

NR. 11

fidde

NR. 11

Samuel

jag röstar å nr 10 Julia.blogg



/[email protected]

linnéa ' .

jag röstar på bidrag 10.

iulia.blogg.se



ha det bra :)

Tilda

Jag röstar på www.stellaea.blogg.se :)

Anonym

10

Claudia :)

Röstar på nummer 10 ;D

röstare

nr 11

Olivia Westin

Nr 10, iulia.blogg.se :))

Emilia

jag röstar på nr 8! :D

bex

11 :O)

ALICE

11

Star Wings [Foto & Design]

Nr.11 :)

tilda

jag röstar på tolvan! :)

Lisamarie

nr 11 :)

Anonym

nummer 14 :)

hanna

nr 12 lätt :)

INGRID

5!

jacqueline.

jag röstar på nummer 9:)

malin

jag röstar på nr 2 ! :)

emma

Jag röstar på nummer 11 :)

elisabet

Jag röstar på min dotter nummer 7 .

S O F I E♥F O T O

Nummer 11!

Åsa

Röstar på nummer 11 :)

V

jag röstar på bidrag nr 10! :)

jennifer - photography

13

Rebecka - fotoblogg

Nummer 10 - iulia.blogg.se :)

Roffe

Bild Nr 14

Estelle

Nummer 14!! lätt

idas fotoblogg.

nummer 13 :)

lovisa

jag röstar på nr7!

mumrik

Röstar på nr7!!

Fotograf Annie

Nummer 11

För en lite annorlunda bildidé :)

Rasmus Lundström

Jag röstar på nr 14 :3

c

Jag vill rösta på nr 14!

fannie

nummer 14 :)

Ulrika

Nummer 11 :)

Katja Själander

Röstar på nr 3 så klart. Den bilden är så fantastisk!

wilma

jag röstar på mig själv, nummer 4 hihi. :)

Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Jag röstar på mig själv! Nr. 12 :)

Karolina börjesjö

Bidrag nummer 14 :)

Sara

röstar på nr 2 !

Rasmus

Jag röstar på nr 2 för den är bäst!!!

Alexandra

Jag röstar på nr. 12 :)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

jag röstar på nummer 12 :D

er

12

melissa

jag röstar på nummer 11 :)

elin hallman

Slänger en röst på Alice, 3an! :)

Anonym

jag röstar på nr 8

Malena

Jag röstar på nummer 2

Markus

Bild nr 2 har tagits av den skickligaste fotografen!

Per

Jag röstar på Nr 2 (Stella)!

Kicki

Jag röstar på nummer 14=)

Fredrik

Bidrag nummer 3.

linnea

nr 13 :)

felicia -

nummer 13 helt klart!= )

Anette

Bild nummer 13

Johannalindstrand.

Jag röstar på nummer 13 !

Petra-[Foto & Vardag] ♥

nr 5:)

Sofia

Jag röstar på nummer 2, jättefin!

ronja

jag röstar på nummer 13! :)

Ewe

Jag röstar på nummer 12. ellwis.blogg.se

-

Ja wöster på 13 barre!

kingen som skriver :D

aa tycker då att nummer 13 ser bra ut så röstar på den :D

-

Röstar på 13 !

Johanna - foto & musik

nr. 13, felliciiaa.blogg.se :)

Sofia

jag röstar på nr 12 , ellwis.blogg.se !!

t

jag röstar på 13! :)

jenny

jag röstar på nummer 13! :)

Fanny Lundmark

Nr 13

Douglas :D

Jag röstar på nr 13. :D

Fatima

Röstar på nr 3

:-)

Majaaa :D

Jag röstar på nr 3 , aliiceviktoria.blogg.se :D

Ebba

11 :)

MOA

nr 11 :D

Viktoria

Viktoria

Nr 3 :D

Marika

Jag röstar på nummer 12 :)

Lovisa

Jag röstar på bidrag nummer 13 :D

Jenny

Jag röstar på nummer 12 ;D

frida.

jag röstar på nr 2!

lisa

nummer 11!:)

Janina

Jag röstar på nummer 14! http://pphotographer.blogg.se/



:)

LovisaWetterberg

jag röstar på nummer 13 :D

~ S O F i A ~

Jag röstar på nummer 3! :D

Eva

Jag röstar på nummer 13 :)

diandra & selma - tävling!

Bild nr 13 =)

▲ celine

bild nr 13!

Clara

jag röstar på nummer 2, stella .

my andersson - f o t o b l o g g

nummer 2! :)

Freja

Bild nr 2 ^^

kajsa

Bild nummer 2, stellaea.blogg.se! :)

Frida- En fotoblogg

jag röstar på bild nr 2 :)

Anonym

Jag röstar på bild nr 2 :)

CLARA J BODIN

Bild nummer 2 röstar jag på :)

ellinor

jag röstar på 12 :)

Matilda

Jag röstar på nummer två stellaea.blogg.se.!:)

Beatrice Jakobsson (foto)

nr 2

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

Jag röstar på nummer 2!:D

jennifer / photography

Nummer 2 :)

isabella

nummer två :D

becca

2 !

Emma

Nummer 2! :)

I AM BAAM - Göteborg Edition

Jag röstar på nummer 2

Moa

jag röstar på nummer två :)

Greta

Nummer 5.

ELIN

nummer 13 ! :)

~ WHAT THE HELL

Jag röstar på Stella, nummer 2 :)

S H A K E Y S H A K E Y - i shoot, with a camera.

Nummer två, Stella :)

Felicia (foto & vardag)

Nummer 2 :)

frida

röstar på bild nummer ett! underbart fiin :D

Tess

nr 13, felicia :D

Tess

nr 13, felicia :D

lovisa

2 :)

Cajsa Tapper - fotoblogg

2!

Josefine Andersson

13, felicia!

felicia

FANNY

nr 3!

Emmie

jag röstar absolut på nr 2! :D <3

Johanna

Nr 2 :D

Klara

Nr 2!!

hannah

hellt klart nummer 2 :)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

13:)

Mie

nummer 2! :)

Anonym

nr 2

ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

röstar på nr 13 :)

WILMA S

VÅÅÅÅR! Vad härligt!



Röstar på nr 2.

Maya

Jag röstar lett på nummer 2, stellaea.blogg.se

Ada

12! :)

Johanna

2 :)

angelica; photo&FASHION ♥

nummer 13 :)

Matilda

Nr 3!

moa

Jag röstar på nummer 12! :)

JENNIFERFOTON

Alla var fina men jag röstar på nr 2 :)

Sofie

Jag röstar på nummer 12 ellwis.blogg.se!

Wilma

jag vill rösta på nr. 5!!!

Rebecca

jag röstar på bild 2 :)

Tilda > Fotobloggare

nr 2! :)

Evve

nr 2

sara

jag röstar på 14 !

Dorina

nr 2 - stellaea.blogg.se , den finaste bilden helt klart :D

sofie :)

ja rösar på nr.2 :)

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Nummer 2! Underbar bild =)

Steffie

Nr 12 och om man får välja 2 så 14 också! :)

emmawaernholm ©

nr 13 :)

EMELIE - FOTO

JAG RÖSTAR PÅ NR 13! Felicia :D

mysan

röstar på nmr 13 felicia! :)

Anonym

jag röstar på nummer 13 :D

Rebecka

13

mathilda

nr 13!

DAISY

Nr 13!

ELLINORLJUNG.WEBBLOGG.SE ♥

Jag röstar på 13!

Anna

13 :)

alda

NR 2, JAG ÄLSKAR BILDEEEN!!

Linda

nr 13 :)

Anonym

Nummer 1

emma

röstar på nr 11 :)

lydia (FOTO)

jag vill rösta på nummer 2:D

Robert Plastis Eriksson

Bild 13

Veronica

Alla bilder var finfina! :)

mefrida ♥

nr 13!

M A T I L D A' FOTO

Jag röstar på nummer 2 !

Sara

Nummer 2

emma

nr 2

Mathilda Löfström

Nummer 2!

fatimaswary §

röstar på 13 :)

ella

nummer 13!

Anonym

nummer två :)

amanda - ||

nummer 2, jätte fin! :)

Rebecka

Nummer 14! :)

Anne Harriet

Nummer 2! :)

Anne Harriet

Nummer 2! :)

ellensjo

nr 2 !

Natalie

Nummer 13 :)

Amna

jag röstar på nr.2 - stellaea.blogg.se

Lea

Nr 13!

claudia

Nummer 13

Amanda

nummer 13 :D

Josefine

Nr 13 :)!

Albin

nr 13!

eliin

13 får min röst!

Felicia

13 !

Björn

13 lätt :D

F R I D A

nummer 13 :)

linn

Nr 13

kajsaa

nummer 13! :)

sophie - bloggare i värmland!

nr 13 :)

ebba

Nummer 13!

eliinpasschier

bild nr 13!!!

Josefine

nr 13!

ida

nr 13! :D

AGNES

Nr 13!

PHOTOBYMADELEINE -

Nummer 13! :D

linda

nummer 13

ida

nr 13 :D

klara

jag röstar på nummer 13!

ida

nr 13!

ida

nr 13! :)

Moa

nmr 13 :)

Rasha

13! :)

Hartzelljohanna

13 :D

emmy

nr 13

irini

nummer 13 - felliciiaa.blogg.se ! :)

Evelina

Nr 13!

Anonym

Nr 12!

Ulf

Jag röstar på bild nr 2.

feliciafridh [FOTO]

NR 13 röstar jag på :)

julie

2

vickan

nr 2 <3

jennifer

NR 13 :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

2! :D

Anonym

nmr 13

anna

Jag röstar på nr 13!

Beata

Jag röstar på bild nr 13!

alexandra | fotoblogg

nr 13 :)

josefine

nr 13 :)

SANDRA - FOTO

13 :)

M

2

Anonym

nummer 5

.

Jag röstar på nr 12, ellwis.blogg.se :D

emma

röstar på nr 2!

josefin

Röstar på nr 13 :)

linnea

nr. 2!

maja

nr 12!! :)

Lea ♥

Jag röstar på nummer 2! :)

ELIN- mode & vardag

jag röstar på nr 2!! :D <3

Felicia

Nr 2! Jätte fin

vickan

nr 2



Glad påsk, hoppas du får en fin påskafton. <3 Kram

SANNAA :)

Jag röstar på Nummer 2! :)

ronja

jätte fina bilder!! :D

2:an :D

M A T I L D A ♥

två !:)

Bea

Nummer två :)

Dragana

Nummer 13!

Stina Petersson c:

röstar på nummer 12 !

blåsippan <3

Matilda

nr 2 :D

Amanda - en blogg om bl a självförtroende/självkänsla

Jag röstar på nummer 2, stellaea.blogg.se!

Nellie ;)

Nummer 2 :)

Cornelia

Nr 2 !

elvirajohansson

Nummer 2 :)

L I N N E A

Röstar på nummer 13!

josefine

NUMMER 2♥

Anonym

röstar på 14

Nathalie

Nummer 2 :)

Josefine Andersson

2

Carro

Nr 2! :)

Julia [foto]

nr 2!

m3lind4

2 :)

chanette

jag röstar på numer 11. den ser ljuvlig ut.. växt och männskligt. allt i ett

Ronja

röstar på nr tretton :)

EMma

Jag rösar på nr 12 :)

linneas

jag röstar på nummer 14 :D

Tove ♥

nr 13 :)

FannyFredrica - [Fotografering]

nr 14 :)

© Pinkpiercing - jag älskar att fota! ♥

jag röstar på nummer 14! :D

Rebecca

Jag röstar på Nummer 14

Majda

13! :-)

johanna

nummer 13 :))

Ida Johansson

Jag rösta på nummer 2, stellaea.blogg.se :)

Kamilaa

nummer 2! :D

astrid

bild nummer 13, felicia! :)

alex hoog

röstar på 13

Hannah

Hej , jag röstar på bidrag 2 :)

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

Jag röstar på 13

Frixxie-Rock N Roll Heaven

jag röstar på nummer 13 :D

Alva

Nr 2!

Hedda

Röstar på nummer 2!!!

ida

nummer 13! :D

G▲BRIELL▲

Nummer 13

filippa

Röstar på nr 2 (:

Johanna Fåglund - Foto

Nummer 14

moa

Nummer två! :)

Anonym

Nummer 13

elinn

nummer 13! :D

Ellen

nummer 13

malin

nummer 13 :)

Carolina

nr 13

Marina

nummer 13 :)

emma

jag röstar på nr. 2! :)

hanna ♥

röstar på nr 13! :)

Clara

Nummer 13!

katta

Nummer 2 , stellaea.blogg.se :)

Lina

Bild nummer 2! :)

ILIKEMYMUSIC

Jag röstar på bild nummer.2 i tävlingen..stellaea.blogg.se

Towe

nr 13 :)

matilda

Nummer 13. :)

isabelle

13!

johanna

ja röstar på nr 2 :)

Naaaan

röstar på nr 11 :)

Beatrice

jag röstar på nr 2