2 år med min fina pojkvän

Länge sen jag skrev nu, men jag har haft en fin julhelg osv. Även om det blev strömavbrott hemma hos oss p.g.a stormen dagmar, den sluga j*veln! Idag är det en speciell dag, idag är det två år sen jag och min pojkvän blev tillsammans ♥ Vi bråkar ganska mycket, men kärleken har aldrig vissnat. Så vi ska spendera dagen i Stockholm med att shoppa och äta gott. Så det blir inget mer bloggande idag, men ska försöka ta tag i det imorrn! puss på er.
38
Jarinafoto

Grattis till er! ♥

Madde

Grattis på eran dag:)

e †

sv: åh, tack så hemskt mycket! :)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

grattiis!

Karro

Sv: Tackar :)

Emelie

Grattis till er! :D

hoppas ni/du får en bra dag :)

Beatrice Jakobsson

grattis :D

Emilia

Men ååh vad roligt! Grattis till er, så fina :) KRAM

Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

Grattis till er!



RE: (sent svar) Ja det är kul att få vara med i tidningar, medier osv. :) Kram

Line

åh,så fin bild :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Åh, grattis!

- Anna Lötberg -

Grattis till er! :)

Victoria

superfin blogg ! :) Lust att följa varandra via bloglovin? (om du vill så säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig).

alexandra | fotoblogg

grattis till er, hoppas ni har en bra dag i stockholm :)

Sara

Grattis, vad söta ni är! Jättefin blogg föresten :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

grattis till er :D

Amanda

åh grattis!:)

JW Photography ♥

Grattis!! :D

amanda (foto)

fin blogg! allt bra med dig? :)

kram

Hanna Selenbrink-FOTOBLOGG

Hej var gärna med och tävla i dagens blogg! Allt du behöver göra är att skriva att du är med !:)



http://hannaselenbrink.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Gör vi med :) haha och vi är aldrig utan varandra:P

Louise

Fin blogg du har! Allt bra?:-)

amanda (foto)

sv; det är toppen med mig :)

kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: så lite så :D

Louise

sv: taack, jo de är bara bra :-)

emma.

åh va fin blogg!

jätte mycket grattis till er 2! :D

ellensjo

sv; Härligt! Jo min julafton var suverän :)

Ha nu ett fortsatt trevligt lov. Kram!

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: :DD

görs?:)

JW Photography ♥

sv: varsågod! :D

linnéa

Awww så söta! Grattis!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hoppas ni hade det trevligt! Grattis till er!:D



- Hihi ja visst är det kul med hårmascaror! :D

Erika

Grattis till er! :)

Rebecca Rehn

Grattis!

EBBA

Åh grattis till er!! :D

gossanfoto

Grattis!! :)

Anonym

så mysigt, grattis grattis :):)

Anonym

JAg heter wiilow på instagram. Såg din kommentar nu där du frågade :)