Veckans bild #23

Felicia Johansson - http://feliciavendela.webblogg.se

Vill du också få din bild publicerad i min blogg? Maila då din bild/bilder till [email protected] med rubriken "Veckans bild" plus ditt namn & bloggadress. (bilderna måste vara minst 600px breda) Glöm inte att ett deltagande i denna tävling håller förevigt, alltså behöver du inte hålla på och skicka in bilder varje vecka!
16
therese

Hej, har veckans blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



kram /therese

Sara

Sv: Vad glad jag blir! Tack! :)

fotograf annelie malmgren

Wow, cool bild! Och fin blogg du har :)

sara

sv:det är bara bra :) gör du då?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så fin, brukar läsa hennes blogg! :)

Julia ☆

nu är det en dagens blogg tävlig uppe bloggen ! var gärna med :)



ha en fin fredag :)

agnes /photoagnes

Super fin blogg! <3

emelie

gud vilken fin blogg du har! älskardin design!

Emelie

Vilken av dessa tröjor på mitt senaste inlägg hade du helst velat ha/valt? =)



Länk till inlägget: http://macrofotoo.blogg.se/2011/december/vilken-hade-du-valt.html

Rafaela ♥

Just nu har jag en grym tävling på min blogg där du kan vinna en "Tecka film" bok, är det inget som faller dig i smaken är det den perfekta julklappen.

Här: http://rafaelasfoton.blogg.se/2011/december/nu-har-du-chansen-att-vinna-en-grym-bok.html#comment

Gillar du inte såna härna kommentarer ber jag om ursäkt och önskar dig en fin dag ♥

sanna suomela

Åh va bra! Jag hör av mig när jag är klar med alla julklappar =)

nikonphotoo

Vilken fin design du har tjejen!

anna mathisen -

sv: åh tack! :))

Felicia Johansson

Åh vad roligt, tusen tack Malin! :)

a'p h o t o g r a p h y

jätte fin bild, allt bra? :D

sanna suomela

Nej den blev det. Det jag lade till var katalogen i hörnet. Inget annat har jag rört :o