SATURDAY

Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D40 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Ja dagens bilder får faktiskt bli från sist jag fotade Anton, för nu var det ett bra tag sen jag visade upp något från den fotograferingen! Just nu sitter jag här och flämtar, har precis varit ute på en långpromenad i det härliga vädret. Var och lämnade mitt CV i en affär som söker sommarjobbare, får hoppas det utvecklas till något! Snart kommer min pojkvän hem från jobbet så då ska jag gulligulla lite med honom (har köpt en överraskning till honom,ihhh!) Sen ikväll ska jag ha tjejkväll med Annelie & Ellen. Bowling, pizza & film står på schemat! ♥

VAD TYCKER NI OM MIN NYA HEADER FÖRESTEN?
VET INTE OM JAG SKA HA KVAR DEN ELLER INTE....
90
Elin

Japp. händer senare då? :)

michelle

gillar din blogg :)

michelle

sv: tack =) din blogg är också superfin och jag tycker att du ska ha kvar headern .

michelle

sv: allt är bara galet bra idag :)

hur är det själv ?

michelle

sv: du får krya på dig då :)

Sofie

Svar: åh tack! :D

Julle

svar:

tack, detsamma :)

M

åå tack så mkt, du också.

var gärna med och bli veckans babe på min blogg :)

Sofie

Svar: japp, allt är bra med mig :) hur är det med dig då? :D

Nathalie

Snygga bilder!

Allting bra? :D

Nadia - läs, följ & komentera

du tar sjukt fina bilder! vilken kamera är det du har? :)

Sofie

Svar: åh vad bra! :D

u name it

åh vad snäll du är! din blogg är också fin! :) detsamma! tänker du kolla på melodifestivalen ikväll?

Nadia - läs, följ & komentera

SV; =) jag är inte direkt intresserad av den då, men man kan ju alltid fråga, hur mycket kostade den kameran? (:

Nathalie

sv. jodå :)

Följa varandra via bloglovin?

u name it

okej :) läser du micahs.se?

Nadia - läs, följ & komentera

SV; Jaha, jag trodde den skulle kosta minst 6000:-

Haha ^^

T o v a

Ha kvar headern den e skitasnygg!!!!!

u name it

har du läst om att socialen hotar med att ta kelly ifrån miakela?

Nathalie

sv. hahah nejdå, jag tycker också det är extremt jobbigt när folk gör så :)

Har lagt till dig nu :)

u name it

tycker du det är bra eller dåligt ? :s

Nadia - läs, följ & komentera

SV; Jaha, jo jag tänkte väll att det borde ha varit något sånt. annars hade det varit sjukt billigt för en sån bra kamera =)

Nadia - läs, följ & komentera

SV; Hehe =) allt bra med dig annars? :D

Nathalie

sv. okej :)

Vilken kamera fotar du med? :D

elin

sv; tack så mkt! din va inte heller dålig :D

dsm!

Nadia - läs, följ & komentera

SV; härligt att höra, allt är bra med mig med :D

u name it

jo.. men att de hotar med att ta kelly bara för att mikaela inte vill filma precis allt de gör tsm?

man måste tänka på vad som är bäst för kelly också.

Nathalie

sv. okej ;) Och den är bra? ;D

elin [fotoblogg] ♥

skulle du kunna hjälpa mig nu? :)loggar in på msn!

viktoria - marks största blogg!

okej, jag svarar på kommentarer just nu :p har du haft en bra vecka? :)

Cajsa

hejsan snygging! :D sitter och kollar igenom min bloglovin igen för att ta bort sånna som inte bloggar mer och säger hej till sötnosar som dig! :)

allt bra? själv är jag småsjuk. :(

theresemark

Jag har en frågestund på min blogg, var jättesnäll och ställ en fråga eller fler i det här inlägget: http://theresemark.blogg.se/2011/february/fragestund.html. Tack i förhand! :)

FannyFredrica - Fotografering, bara fantasin sätter gränser

Svar: Tack så jätte mycket! :D

Emma & Maria

Nu kan du se vem som vunnit veckans blogg, och glöm inte att kika in då och då för snart kör vi veckans blogg igen ;)

Tilda - Smilinggirls!

Snygga! :)

Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

Hej sötnos, fin blogg :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Wow snygg ny design! :D Åh kan du inte göra ett inlägg om hur man positionerar ut den där pratbubblan? :P Har velat göra en sån hur länge som helst, haha.



Har du hittat oven break till android? :D

william

coola bilder:D

jessica

hade en jättebra dag :) hoppas din var bra med! :D

Marielle

Var gärna med och tävla om en valfri vinst från gniztra.se på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2011/february/tavling-valfri-vinst-fran-gniztracom.html#comment



Om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör. Lycka till! Kram =)

j

ursäkta för sent svar! tusen tack!

Miranda

Sv; Detsamma :) och ha en fortsatt bra dag du med :D Brukar du titta på melodifestivalen?

Kraam

Nathalie

Sv. Vabra! :)

Allting bra?

Rodriquez.

Sv; tack så mycket! hoppas du också får en bra dag! :)

Cajsa

idag är det i alla fall bättre men ont i halsen som fan! :O

-Cajsa (Fotoblogg)

Alltid kul med något nytt men den här var fin :)

elin [fotoblogg] ♥

sv: klockan elva? :) msn?

Amanda

NICE!



sv: tack, det hade jag verkligen:)

my wesström

hej, allt bra idag? :D

johanna:D

jag tycker headern var jättefin! och korten var aaaasfina!

johanna:D

SV; tack!

sofiie - bloggare i värmland

tack din med! :)

dsm ^^

my wesström

bra här med :D

jo visst!

lägg till mig du först så lägger jag till dig sen! :D

viktoria - marks största blogg!

härligt att höra :) jodå min vecka har varit helt okej den också :p vad hittar du på nu då?

all of me - photograaphs

allt är bra här ;)

L I J N A

SVAR: tacK :D

jennifer - photography

Jamen visst blir man glad när man vinner! ")

Har också vunnit en reflexskärm 5 i 1, 120cm, vilka pengar man sparar :D

viktoria - marks största blogg!

aha okej :) vad roligt. jag svarar på massa kommentarer och så, ska snart duscha lite tänkte jag :)

viktoria - marks största blogg!

din design är grym så kan tänka mig att hennes också blev snygg :)

Tilda - Smilinggirls!

sv; Åh, tack så mycket! :D

jennifer - photography

Tack så mycket du!

Är allt okej idag? :)

my wesström

följer dig nu!! :)

all of me - photograaphs

tackar! :D

Anonym

SV: Tack! Jättefin blogg, med jättefina bilder! :)

Stella

SV: Tack! Jättefin blogg, med jättefina bilder! :)

L I J N A

svar: jag följer dig nu, din tur!!!

Johanna

Tacktakc:)

Alinas foto

sv: okej! :D säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig ^^

Alinas foto

sv: nu följer jag dig :D

jennifer - photography

Härligt!

Bra här med :)



Tack!

Nathalie

Sv. Jodå ;)

Görs? :)

Emma

Fin blogg! Och du fotar grymt bra! :)

Allt bra med dig? :)

Evelina

Tack =)

Tycker din nya header är jätte snygg =)

ida

hej, fin blogg :)

hur är min?

Jossie

hej! nu är tre stycken vinnare samt det rätta svaret i gissa kändisen publicerat! :) In och kolla ifall det blev du!

ella ♥

hej på dig! fin blogg :)

allt bra idag?



kram!

Cajsa - fotoblogg

Det skulle verkligen vara hur snällt som helst om du kunde lägga en röst på mig, nr 2, här:

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment



stor kram! :)

alice

jätte fin design :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) (förlåt för sent svar förresten) Vad har du gjort hittills i helgen då? :)

u name it

jo, det kan mycket väl vara så! men det är väl ändå privat? att bli filmad en hel dag och om man vägrar att bli så övervakad så tänker de ta henne? det är överdrivet tycker jag. eller vad tycker du?

viktoria - marks största blogg!

tack så mycket :p behöver dock en ny header och annan visningsbild och så :p får se när jag fixar det :p

bella

tack detsamma! :)

allt bra? :)

my wesström

yes..

vem på bild ? :D

Ellen

så fina bilder och blogg!

julia =)

Hihi tack du, din blogg var också fin, och du tar svin bra bilder! :D

L I J N A

SVAR:men det står att jag följer dig ;o

Freja - Foto, vardag & design

Tack :D !

tove

jo bara bra m mig :D görru? <3

tille - fotoblogg

fina bilder!

Therese

har redan lagt till dig=O)

Gör som så att du blir medlem på inlägget som jag skrivet om att tjäna pengar på min blogg sen om du inte fattar=O) så fråga mig, du kan gå ur det när du vill nämligen så det är ingen fara=O)

Och gör du rätt går det snabbt att tjäna, även med tanke på att du har många läsare=O)

Men bli medlem via min blogg så hör av dig när du är klar så ska jag ge dig inside tips;O)

kram