TACK FÖR ERA RÖSTER!

Minns ni att jag var med i en fototävling för några veckor sen där man kunde vinna en fjärrutlösare? Det gick ju så bra för mig så jag vann hela jävla tävlingen tack vare er! :D Fick hem godingen igår så nu kanske det blir mer självporträtt här på bloggen, vem vet? ;) Nu tänker jag länka dem som röstade på mig som tack, ni är grymma!

TACK FÖR ATT NI RÖSTA PÅ MIG!

81
annie

åh , vilken fin blogg ! :)

Kram !

Beatrice Jakobsson (foto)

grattis :)!

Linnea

SV; min dag har vart bra :)

L.I.N.N.E.A ♥

SV: Jao, Grattis!:D

alexandra

grattis :D

amanda

sv: haha tack, synd bara att du länkar så många att jag inte ens hittar min egna blogg :p

ELIN

aww! Tack så mycket!! :D

hur har din dag varit?

Kram.

Nathalie

svar: Aha. Grattis :)



Hur är det med dig då? :)

Malin

sv; hehe tack:D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så, tack så mycket för länken förresten!

Ja jag tyckte faktiskt att dom lät intressant :) åh ja, det får vi verkligen hoppas på nu!

idaida

så lite så, bara att säga till om du vill att jag röstar på dig i någon annan tävling :)

KarinHannaIsabelle-

sv: Tack vad snäll du är !:D

Amanda

tack:) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

såg det :)!

Anonym

bara kul att kunna göra någon glad :)

FannyFredrica - Fotografering, bara fantasin sätter gränser

Svar: Okej, vad kul att du vann! :D

ELIN

- bra, som vanligt i skolan :)

Kram.

j

Grattis..

Nathalie

svar: Härligt å höra :) Med mig är det bara bra :)

annie

Sv: ja det har jag :) sj ? :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi, godnatt och sov så gott nu! :) kram

IssaTrönnblom

Fin blogg du har :)

Karin

vad roligt, grattis! :))

Olivia

Riktigt fin blogg har du. :)

angelica & klara

Svar: Ett stort grattis till dig! Du var värd det för dina bilder är otroligt snygga ;)

och tack för länkningen. kram // twiledotwiledi

almstroom

aww, tackar :)

danten89

Tack för länkningen :D

L.I.N.N.E.A ♥

SV: Desamma!:D

MrOskar

Grattis :D

annie

sv: va bra :) jag ska på bio med min kompis :)sj ?:)

annie

sv: hehe , det vet vi inte än , har du något tips ? :)

okej kul ;)

annie

sv: okej va bra :)

J A R I N A , a photo diary!

Grattis! :)

Alexandra

kul att du vann :D

Fotograf Malin Westman

Sv; ja jag såg det igår ^^ tack så mycket!

Hur är det med dig idag då?

Fotograf Malin Westman

Sv: härligt ^^ jo här är det bara bra!

Fotograf Malin Westman

Sv; gör inte så mycket just nu, men ska snart sätta igång med tvätten :/ du då? händer för dig idag?

JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: tack :D

Vad roligt att du vann, grattis!

Felicia (fotoblogg)

sv: varsegod! kul att du vann! :D

kram

almstroom

tack detsamma :)

Anonym

tack för länkingen :D <3

KarinHannaIsabelle-

sv: Heheh ^^:D hoppas du får en bra dag med! :D

l

Tack för länkningen :)

Och grattis! :)

l

sv; Tack desamma :')

l

sv; Ah allt e ba toppen, sjd? :)

M.

sv; Tack för jag fick bli länkad! :D

Felicia (fotoblogg)

sv: tack, detsamma! :)

linnea

Grattis och tack för länken :)

A.C

dt var en vanliii dag för mig..firade inte direkt så.. har ju ingen pv:p haha~~



ha en bra dag:D

http://animalcity.blogg.se

Allt bra idag? :)



Ha en bra dag du med.

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

God förmiddag får jag väl ta och säga på dig då! :)

angelicaaaa

Svar: Tack så mycket , hoppas du får en underbart grym dag! Ha det bra & hoppas du fortsätter och stannar hos oss :D<3

Sannalitens.blogg.se

Svar: Tacktack! :) vad gör du idag då? :)

MrOskar

Svar: tack detsamma :)

Pinkpiercing - rosa bloggerskan ♥

svar: näe, oj va snällt, tack :D

O L I V I A

Hej! Har en tävling på bloggen om en freebra just nu! Kika gärna in och anmäl dig:http://lipstick.webblogg.se/2011/february/tavling-avslutas-28-feb.html#comment



Kram!

Vera

SVAR; tacktack :D

allt bra?

Nell&Eme

Tack för länkningen:)

t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; skönt att hröa :)

jo min med, så lälnge jag har killen med mig så ;D

Noa ♥

Grattis ! :)

e l i n

fin blogg :)

Amanda

sv: tack så mkt :)

Denise

oj många som rösta !? ;). ..

Karin

taaaaack :D

idaida

hänt idag ? :)

J A R I N A » foto

Svar: Tack detsamma! :)

jennifer - photography

Jo min alla hjärtans-dag var helt okej!

Va roligt att du vann! Jag vann en reflexskärm 120 cm 5i1 värde 1200,- en gång, vart så himla glad "D

hanna

svar: hm :)

oj det var många!

Johanna

Haha, jag var då inte ensam som röstade ;)

LOWA - En musikblogg

Hej! Har "frågestund" på min blogg. Vore kul om du ville ställa någon rolig fråga :)

Absolut inget tvång!



kramar!

http://musiklowa.blogg.se

IssaTrönnblom

Du får gärna göra en testdesign till mig ;)

FannyFredrica - Fotografering, bara fantasin sätter gränser

Svar: Så lite så :)

suay

Åh, vad roligt att du vann <3 :D

Vad ska du göra idag??

Josefine andersson

okej ja men tack då;)!

ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Tack så hemskt mycket för länkningen! :) Hur gick det för dig i tävlingen då? :) Ha det fint!

Julia

Grattis :D:D

Sanna Suomela - weekday and oriflame

GRATTIS! =)



Pssst.. Jag har skrivit min första låt och spelat in, undrar om du ville tycka till om den. Bra eller dålig? Tack på förhand, kram!

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=PWN_dJlpBCQ

maddeemmaa -

SV: åh, tack! :D

trevlig helg!

Vannichis - Blogg om min vardag!

SV; Tack tack :)

frida

- nej. Men jag hejade på Anna faktiskt :)

MATHILDAAZ

SVAR Tack så mycke! :)