DESIGNPRISER

Här har ni det, mina priser för framtida design-arbeten. Flera har sagt till mig att jag borde ta mer i betalt men jag känner mig inte så duktig på design så jag ska ta flera hundra för arbeterna. Det förvånar mig faktiskt att det är folk som vill ha sina bloggar designade av mig haha! :D Så nu är det först till kvarn som gäller, maila till [email protected] och berätta vilket alternativ du är intresserad av så kan vi fortsätta prata om det genom mail!
56
marina

sv: det är bra med mig också :) görs?

amanda - fotoblogg ♥

Dagenslänk på bloggen! Anmäl dig gärna, vinnare presenteras i morgon.

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Du verkar ha riktigt bra priser!! :D

marina

sv: har precis käkat någon bulle och nu tänkte jag kolla lite bilder över google :)

marina

sv: haha :)

tack :D

therese

Hej! har just startat veckans blogg på min blogg! och man ska kunna följa reglerna om man ska vara med! http://thereselindgren.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



kram /tessan

Elin - Mode på nätet

hej!

allt bra med dig denna fredag? :)

Lucas

Hej på dig! Jag undrar om du skulle vilja göra en ska för mig. Jag är en kille från ön Åland som ligger mellan Finland och Sverige. Det är inte lätt att bli igenkänd om man kommer härifrån. Synd men sant. Skulle du vilja tipsa om min blogg på din blogg? Du kanske inte tipsar om bloggar som du inte läser men om du skulle vilja göra ett undantag. Såklart så skulle du få något som tack!



Du får antagligen massor med såna här mail varje dag men jag tänkte att jag skulle försöka.

Folk på Åland tycker det bara är löjligt om man bloggar och försöker bli något genom bloggning.



Det skulle vara underbart av dig. Tack på förhand!



Lucas Gustavsson

http//modegrabben.devote.se

Elin - Mode på nätet

Härligt att höra :D

här är allt också bara bra ;)

Elin - Mode på nätet

Just nu gör jag inte så mycket, själv? :)

Elin - Mode på nätet

Okej, det är rätt roligt det :D

Elin - Mode på nätet

Hänga med kompisar osv :)

hittar du på själv i helgen då?

Tilda Larsson

sv: TAAAACK Malin!:D

Hiho vi är bäst!

Elin - Mode på nätet

Okej, roligt :)

ska vi följa varandra via bloglovin?

Maria

KOlla in veckans blogg vetja! :D

Förövrigt jättefina bilder!

Elin - Mode på nätet

Nej det gör jag inte ;)

Har lagt till dig nu :)

Denise

jag har en frågestund på bloggen :) skriv gärna någon rolig fråga så skulle jag bli glad :D jag har också bloglovin så om du också har det kan vi följa varandra. kram

Viktor Frisk

Sv: Vad roligt att du är med och tävla, vi får väl se om du blir den lyckliga vinnaren. Allt bra annars? :)

S O F I A ♥/ http://veys.blogg.se

SUGEN PÅ NY DESIGN? KLICKA HÄR!: http://veys.blogg.se/2011/february/lottar-ut-en-design.html#comment



Lycka till!

JULIA BJÖRKSTRAND

Riktigt fin blogg! :) kanske beställer en design av dig sen ;)

Elin - Mode på nätet

Okej, bra du :)

jennifer

sv: fotar med en systemkamera

Jontte

Nu har dagens blogg vinnarna dykt upp på min blogg! Blev det du? Om inte så får du säkert en ny chans snart! =)

Kram Jontte

Åse Malene

søt blogg :D

Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, ^^

SABBIES

sv: kanske det :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad roligt att du börjar med de!



Tack så jätte mycket Malin :)

JohannaFoto

sv: Okej, då blir de nog nästa köpet! ;)

Amanda

SV: okidoki :)

Lotta

Sv. Tack så mycket :) Allt bra idag?

Elin - Mode på nätet

har du inte? :s

inte jag heller tror jag!

Elin - Mode på nätet

Okej bra, men kollade nyss och det står att jag följer dig i allafall ;)

Lotta

Sv. Det är inte så värst bra här.. Har jättejobbig hosta och sen så är jag rejält förkyld =(

Lotta

Sv. Tack, det kan jag behöva.. För nu är jag trött på att vara sjuk :p

all of me - photograaphs

Allt bra med dig idag? Puss xx :*

Chlara ♥

sv : aw ! tack , du med :)

hur mår du?

Shkurte:D

Hej :D



Titta om jag har börjat följa dig ?

Isåfall lägg till mig på din också :D



Kram Shkurte:D

Chlara ♥

sv : jo jag mår bara bra <3

vad händer ikväll då ? <3

Shkurte:D

Jag har gjort det iallafall ;D alltså lagt till dig då.

Chlara ♥

sv : baka cupecakes med kompis <3

Jossie

hej!

är du duktig på gissningslekar? delta gärna i gissa kändisen hos mig och vinn chansen att bli länkad en hel dag!



är du inte duktig, får du självklart vara med endå! :)



/Jossies.se

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

hörlig header! :P

Anna

sv: åh tack så jättemycket! blir så glad! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!<3

Jossie

sv: tack för din gissning! :) meddelar dig när vinnarna är utsedda!

zteffy

det är bara bra med mig sötan !;* några planer inför veckan? :)

- Elin

Jodå det är helt okej :) lite halv förkyld bara :P

Amanda

du ska inte vara förvånad, din blogg som är så fin :)

Steffie

Jag skulle vilja ha

* Ändrade länkar och rubriker

* Profilbild + personlig text

* Bloglovin ikon

* Uppdelade månader i arkivet

* Uppdelade kategorier

* Bildlänkar i menyn (eller andra alternativet)

och jag undrar om man kunde få de (alltså att bestämma själv)

för typ 70 kr?

// Steffie :)

Steffie

Sv: Ja, eller jag vet inte vad "innan du kommenterar" bild är riktigt och jag kanske skulle vilja ha en header.. Haha nu ändrade jag mig helt.. jag kanske vill ha hela Alternativ 3 nu..

Men vad är "innan du kommenterar" bild? ;)

// Steffie

melissa

hej :) jag vill gärna vilja ha alternativ 2 :)



elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

Om man bara skulle vilja få sin blogg kodad, eller hur man ska säga, utan header och sådär, om du gör det.. vad skulle det kosta? :)

elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

SVAR: Oh.. okej! :)

n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- vill ha :D addar din msn ?<3

POOS - Ogarp Foto

Jag skulle jättegärna vilja beställa en design av dig om du fortfarande gör sådant :)

Jag skulle vilja 100 kronors paketet med allt nytt.



Känner du att du har tid/lust att hjälpa mig så hör av dig!



Kram

moa

Hejsan! Gör du fortfarande designer för dessa priser?! För isåfall är jag intresserad! :)