FEBRUARY IS JUST THE BEGINNING


Jag har snackat ett bra tag om att genomföra dessa löften, och nu känner jag att det är dags att göra det också! Tror ni jag kommer lyckas? Jag tror faktiskt jag kommer lyckas! Nej nu ska jag stänga ner datorn och kolla på handbollen, HEJA SVERIGE!
62
Pinkpiercing ♥

Du kommer säkert klara det :)



svar: Kul att du är med! :D

Du får spamma hur mycket du vill ;)

Dagens Länk avslutas med 3 st vinnare imorgon kl 12.00 + med en ny Dagens Länk :)



va gott :P ja!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

josse

ja det tror jag! jättefin blogg :)

Sofia - FotoBlogg

Jag tror du klarar det! :D

E M M A

sv: okej, jag ska precis fixa till en skoluppgift :P

händer idag? :)

Alva Asp - 17 år & pluggar till stylist

Det klarar du säkert. Lycka till! =)

M a l i n :D

Hejsan, jag har en liten fråga. Hur gör man rubriker i t.ex kategorierna?



tacksam för svar:)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Det var jättekul på Nelly High Heels party! :D



Svårt att sluta käka godis på vardagar... men jag kan ju försöka hålla löftet jag med! :D

J♥

Vem vet, jag klarade mig utan godis hela förra året så vrf skulle inte du? :)♥

Alexandra

låter bra :D

pauli♥

låter superbra det :)

Pinkpiercing ♥

svar: ja, precis! :D

Sofia - FotoBlogg

Sv: Det är sant! Lycka till :D

Vad gör du då? :)

Sofia - FotoBlogg

Sv: Okej :) Jag svarar på kommentarer, ska snart hoppa in i duschen och sen vidare på kör..

M A T I L D A' FOTO

Hej :)

Haft en bra helg ? =)

moaa-foto

SV: varsegod :D!

allt bra?

josse

sv: nej de ska man verkligen inte! tack :D

moaa-foto

SV: härligt! :) jodå, det är bara bra.

Sofia - FotoBlogg

Sv: Aa det är rooligt! :D

moaa-foto

SV: jag gör inget speciellt! själv? :)

Evelina FOTO & VARDAG

Hej

Om du vill och har motivation kommer du lyckas.

Lycka till och ha de bra

pimpXprincess

You can do it! ;)

M A T I L D A' FOTO

~ Jodå jag har haft det bra ! :)

LIENE

Jag måste också börja plugga körkortsteori:O

Malin

sv; tack :)

Amanda

Hoppas du lyckas :)

skulle med behöva sluta med godsakerna, men lyckas inte så bra :(

Anonym

Jag tror du kommer klara av det! :D

moaa-foto

SV: okej :D

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Lycka till & jag hoppas på att du kan klara de :D



sv: tack :)

Khangkheng´s ♥

' skönt att höra!

de är bra med mig med :)

Kram / Khangkheng´s ♥

Missbelle

Allt bra idag sötnos? :)



felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och lägga in en länk i din blogg med? eller tipsa någon annan om att rösta?:)

PUSS!

E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra söndag? :)

Jenny

klart du lyckas, bara du vill! heja heja! :)

GUEVACCI

alltid kul :) oki, Hur mår du denna måndag? (:

josephine

sv: tack :D allt bra `? kram

JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Nu är dagens bloggar utsedda, titta in och se om en av dom blev du ? :)

Tilda Larsson

sV: Tusen miljoner tack!:D

Felicia :)

Kikar in...allt bra?? :D

elin [fotoblogg] ♥

jag ska verkligen försöka ta ner på godis och börja gå ut och gå :)

Linnea Sjöström

Tänkte bara meddela att jag har 2 stycken tävlingar uppe i min blogg just nu :) Något som intresserar dig? Värt att kolla :)!



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-i-sammarbete-med-giftstorese.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-korsring.html#comment

fannype

du lyckas om du verkligen vill :)

Felicia :)

sv: det är bra med mig också, gör du? :)

NeedHelp

Lycka till :'D

fannype

no problemo :)

Nathalie

klart du kommer lyckas hålla det:D

Alida

VAR MED OCH TÄVLA OM VECKANS BLOGG!:)

alice

sv; va bra :) vad gör du?

Amanda

sv: man behöver ibland peppande ord<3

Evelina FOTO & VARDAG

SV: Så lite så

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

juliciouz

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe :) för er som vill vara med igen, så har jag startat en ny tävling i samma inlägg. kommentera bara ''jag är med'' om du vill va med :) kram!

Rebecca Jansson'

Klart du kommer att lyckas med målen, bara du tror på dig själv så kommer det gå toppen :)

hanna

är allt bra med dig idag?:)

FannyFredrica

Svar: Tack så mycket! :D

- M a r i a

sv; tack detsamma:)



Ska vi följas via bloglovin?:)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi jo min dag har också varit bra! :P

Hoppas denna dag varit lika bra för dig! ;)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tack så mycket gumman! :D Men jag hoppas att besökarna ökar. ^^

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

hahah ja :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Nu är vinnaren i Houseofyaya-tävlingen avslutad. Kika in och se om du vann:

http://adaras.se/2011/february/hon-vinner-ett-valfritt-smycke.html#comment



Du får gärna vara med i mina nya tävlingar som finns i vänsterspalten. :)

Kram <3

Fotograf Malin Westman

KLart du kommer lyckas ^^ tror på dig jag!

Händer denna onsdag då??

Anonym

Härligt med mål!

Du fixar det!!