OCH VINNAREN ÄR....

Bidrag nummer 1 - http://djoikiis.blogg.se! Stort grattis till dig som vinner ett stativ värt 349 kr från johanpixels.se/webbshop! Släng iväg ett mail till mig med dina kontaktuppgifter så fixar jag resten ([email protected]) Vill bara säga tack till alla andra fina bidrag som deltagit och såklart alla som röstat i tävlingen! Hoppas jag får ha en liknande tävling igen, det har varit jättekul!
104
angelica

sv: ja verkligen jätteroligt :-)

FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv; de visste jag inte :D

FowZie ♥ ~ felicia aulén

inte röstat :D

nadjamelzen

grattis till henne :D

jossie

Vilken fin blogg du har! :) allt bra?

idaahlsen - fotoblogg

tyvärr, inte den jag tyckte var finast :)

Jossie

sv: jodå det är helt okej! :D aah den är bra faktiskt =)

js

grym blogg :)



Hur har din dag varit idag då??

amanda

grattis till henne :)

FowZie ♥ ~ felicia aulén

hahhah jaha, ojdå :D

hanna ♥

godmorgon :)

Julia

Sv: Hon röstade jag på ;)

allt bra?

julia

du har så fin blogg :)

lindshe

Grymt fin bild som fann :D



Eftersom att jag är på jobbet hela dagen tänkte jag köra igång en "DAGENS BLOGG" !

- Kommentera så MYCKET du bara orkar =)

- 2 vinnare utses =)



Och glöm nu inte tävlingen om att vinna ett presentkort på 200 kr på hårvård ;D Alla behöver lite skönhetslyx ibland!

http://lindshe.blogg.se/2010/december/tavling-vinn-presentkort-fran-welovbeautyse.html#comment



Puss och Kram - http://lindshe.blogg.se -

FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv; ne men jag ställer alltid upp o rösta om nån ber mig

Issa

sv: Vad roligt att hon vann! :D nästa gång du har en tävling ska jag vara med! :D

Tresystrarnaijeans

- Allting bra med dig idag då?

Jätte fin blogg du har! (:

Kram

Z E I N A B ♥

Grattis till henne =)

ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Hejhej!

Allt bra med dig idag då? :) Ha det så bra!

M a d e l é n e

fin blogg.

Beatrice Jakobsson (foto)

gud vad roligt! :)

sabbie

var gärna med i min blogg & tävla om att bli veckans blogg!

WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

sv: åh, tack så jättemycket! :D

FannyFredrica

Grattis till henne! :D

ALICE

grattis till vinnaren :D

Jozzie

Fin Bild och Grattis Till Vinnaren!<3

ida

grattis till henne :)

Emma [ fotoblogg ]

FIn bild, och grattis till henne :)

Fin blogg :)

elin ★

grattis till henne :)

me :)

Grattis till henne :)

sofia hassan

vilken fin bild, :D vad roligt för henne som vann!

förresten du har jättefin header :)

M a d e l é n e

sv:

tack men din är finast! <3

LisaClaug)

Grattis grattis! :)

Emilia

JAAAAAA, den bilden var min favvo :D Den är ju as fin ;)

Alexandra

tack desamma :)

julia

ja det blev de :)

Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Ja, verkligen! :)

ch

sv: tack så mkt, jag länkar dig när bloggen avslutats :D

sofia hassan

så lite så :)

ska du göra idag då?

Fotobloggen - Emma

SV: Åh vad kul att hon jag röstade på vann :D

Issa

sv: Det förstår jag ! :D Skulle också vilja hålla i en tävling någon gång! :D

Johanna

Grattis till henne :)

hur är det med dig idag?:)

P H O T O // Fanny Gustafsson

Röstade på henne :D

sabina

hehe okeejj :)

Js

ah samma här, somnade runt 6 tiden och vaknade 10. Har du några planer inför idag då :)??

Felicia

Grattis till henne :D



Ställ gärna en liten fråga i min frågestund om du har tid och lust :D



PUSS

sandra

allt är bra sj ? :)

Js

okej :) samma här faktiskt har inga alls planer inför idag (:

Emma :#

Hej på dig, allt bra? :)



Fin blogg!

ida - lift by ida

nu är veckans blogg vinnaren uppe, kolla om det vart du!:D

Zami

sv: Grattis till vinnaren :D

danten89

Hej allt bra? :)

MYMiC

ahhh vad fin bild :o

johanna

oj inte illa ;) sj har jag inga djur just nu men jag har haft 6 katter, ska kanske skaffa en kanin o jag är i stallet ibland med syrran ;)

amanda ~ annasdotter

Grattis till henne :D kraam

sofia hassan

men det kan vara väldigt skönt det också!

städa lite och börja göra sig i ordning för skolan :/

Emma :#

Sv; Jodå, det är fint! :)

Vad ska du hitta på idag? :P <3

S A N D R A

Hej vännen!

Nu kör jag igång idag igen med en tävling, " dagens blogg" Va gärna och delta, klicka bara in på min blogg och anmäl dig.



Hoppas du får en kanon bra dag!

Kram :)

Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

Minna

Grattis till vinnaren :)

M.

Grattis till tjejen! :)

Emma :#

Sv; Jag har huvudvärk så jag ska bara vila tror jag! :)

PAUSE

vacker bild

sandra

kul att höra detsamma , ja de kan vi :)

Felicia (fotoblogg)

Fin bild, grattis till henne! :D

ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Härligt att du mår bra, jotack med mig är det fint! Händer annars idag då? :)

Emma :#

Sv; Tack så mycket! :) <3<3

Anna Mathisen fotografi

sv: tack :)

sandra

så nu har jag gjort de :)

sandra

så nu har jag gjort de :)

Zteffy

hej sötnos fin blogg ! :)

Var gärna med och delta i dagensblogg !;*

ebba

tusan att jag missade den tävlingen då! x(

LINNEA

ja det blev det :D

Johanna

Härligt :)

Samma här :D

v i k t o r i a

Kul att min favorit vann :D

emma

shit vad kallt det ser ut att va på bilden! :O

danten89

Är det bra?:)

Jag ser på skidorna :P

danten89

Vad är Harpers Island egentligen? :P

sofiiiie - bloggare i värmland

synd de fanns finare bilder :/

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh, okej! :)

Siolia

Det var en hilma fin bild så roligt att hon vann :)

Ha en trevlig söndag <3

idaahlsen - fotoblogg

ne precis.. man kan ju inte göra någonting åt det. Jag tyckte att bilden nummer 10 var snyggast :)

Z E I N A B ♥

gullig blogg;)

Julia

Sv: Jo det är bara bra! Vad gör du? =)

eemmaaj

grattis till henne :D

michelle

Så fin bild och vilktet fint pris :)

Josse

Grattis till henne :)

P H O T O // Fanny Gustafsson

SVAR: Tackar tackar! ;D

danten89

Det låter superspännande ju :P

Och det kan jag tänka mig att det är också^^

MYMiC

ja verkligen :D

Alexandra - ♥

Grattis till henne :)

Elionore

ja, hon jag röstade på vann :D



allt bra med dig idag?

smilla

har du några planer för ikväll?:)

TOVE

sv; jo det gjorde hon ju, grattis till henne :)

jessica

Jag älskar din blogg!

Jag har tänkt på om jag ska göra en fotoblogg

eftersom jag har en Sony systemkamera.

Vad kul att du fyller år två dagar efter mig också!

Synd bara att du inte gör designer åt andra

för du är jätteduktig. Kram

Mathilda - Unique & fabulous

sv:grattis till henne, och det va hon jag röstade på haha :)

Anonym

Hej! Anmäl dig gärna till Veckans blogg här:



http://truejenny.blogg.se/2011/january/inleder-det-nya-aret-med-veckans-blogg.html



tess

otroligt vacker bild!

molly

Den var fin :) så grattis till henne... Dock inte min favorit :/

Grattis

Gratulerar ;)



100 comment

Petrara

Så kul, vilket fint pris!

Populär Aste Miranda :-D

jaaaaa! ^^ grattis :)

Felicia :)

HA EN FIN DAG :*

Angelina

fin bild :)