WOHOO IT'S MY BIRTHDAY!

Klockan 10:06 den 29 Juni år 1992 kom lilla jag till världen, så tekniskt sett så har jag inte fyllt 19 än när detta inlägg publiceras men det skiter jag i :D Hoppas på en grym födelsedag med familj och vänner, det är jag värd!
35
Viola

Grattis!

Angelica

Grattis! :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

STORT GRATTIS MALIN, hoppas att du får en jättebra 19- årsdag :)



Jo med mig är allt faktiskt jätte, jätte bra - med dig också? :D

Sofia - Foto, mode & personligt

Grattis! :D

Malin

Tack så mycket! Din blogg var oxå jätte fin, fina bilder :)

AUTOFOKUS.blogg.se [Foto, Design & Vardag]

Grattis :)

KarinHannaIsabelle-

Grattis på födelsedagen! :D

Medberoende

Grattis! :D



Fina bilder du tar! :)



Följa varann via bloglovin? :)

Anonym

Grattis :)

sv: det är bra :D

FH´s foto

Grattis! :)

JARINA » foto!

GRATTIS SÖTA MALIN! :) ♥

sanna suomela

Grattis igen Malin!

Du jag undrar , i min design..det blir ett svart streck runt bilderna jag laddar upp i ett inlägg..går det att ta bort för jag vet inte hur man gör .. :) kram!

sanna suomela

det fungerade inte :o :(

Stefanie

Grattis påre! :)

JohannaStenroos

Grattis på din dag! :D Hoppas du fick fint väder och underbart sällskap :)

Medberoende

Så, nu har jag lagt till dig på bloglovin! :)

ERIKA EDORSSON

Grattis :)

♥ pinkpiercing.se [ Soy único ]

GRATTIS SNUTTAN! :D

E L I N

SV tack så jättemycket! Desamma :)

MrOskar

Grattis! :D

F O T O G R A B B E N

grattis!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så! Vad har du fått då, något speciellt? :)

nicolina

GRATTIS FINA MALIN! <3



Hoppas du har haft en toppen dag och att du har fått många fina presenter! :)

KarinHannaIsabelle-

sv. Hoppas att du får en grymm dag! :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Grattis!! :D Fan vad kul! hihi min kille fyller 19 på söndag!! ;)

Robert Cayden

RE: Oj shit fyller du också år på samma dag? :D Grattis till oss då! Fan vad grymt! ;)



Kram

alexandra

grattis :DD

Viktorija

Grattis! i efterskott :P

hoppas du hade en bra dag!

Fotograf Annie

Grattis i efterskott :D



Svar: Tack :) Hon är verkligen sockersöt :)

SANDRA-EN JÄVLIGT GRYM BLOGG!

grattis!

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

grattis i efterskott:D!

jag fyllde den 28 juni:)

fast 98 då haha:D

Bibbi

Grattis i efterskott! :D



Sv; Awh, tack. Din blogg är också härlig! :)

Tack detsamma!

i d a f o t o - ida gilbertsson

grattis i efterskott! hoppas du fick en bra dag!

PS!

sv, tacktack! :)



fina bilder du tar & grattis :)

nathalie

önskar du fler läsare till din blogg ? kika in på länken nedan:



http://nudge.se/nudgeitupp/index.php?action=signup&ref=najthalie