COLLAGE FRÅN DAGENS FILMINSPELNING

Här får ni ett litet smakprov från dagens filminspelning, vi blev klara idag så nu är det bara all redigering kvar! (hehe sorry Josefine att jag snodde bilderna ifrån dig) Förutom att ha filmat hela förmiddagen så har jag hunnit med en fotoredovisning, umgås med moster&kusin plus en 4 km skogspromenad (som jag går varje dag!) Nu ska jag försöka plugga till morgondagens samhälls-redovisning, hoppas ni får en fin kväll och njut av det fina vädret!
50
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad kul med filminspelning!! :D

ANNA'S FOTO

Sv: ja, det har jag haft, sj? :)

Malin

Spännande! :D

AB PW

gud vad roligt att spela in en film! :D

Sanna Suomela

Hej! Har tagit kontakt med dig förut ang priserna för design. Vet inte om du sett mitt meddelande på facebook så skriver här också för min mail från skolan fungerade tydligen inte. Ehm jag skulle gärna vilja ha en hel design för 100:- för jag ska göra en Oriflameblogg. Men jag undrar du har en sån där status ruta i din blogg, ingår den i priset eller vill du ha extra om du ska fixa den! Kul för svar snabbt, kramar Sanna Suomela i Eskilstuna!

kaisa

sv: japp allt är bra:) själv då? (:

wilma

Svar: tack ! :)

penny

spännande, filminspelning?



kaisa

sv: sitter faktiskt i skolan! haha, vad gör du då? (:

penny

sv: Gud så roligt, hade jag också valt om jag var "ung" igen :)



Lycka till med filmen :)

Devi

kört igång dagens blogg, var gärna med :) Kram!

danten89

Det är superbra =)

Själv då?

Julia fälling

Sv; Allt är väl inte på topp.. Är hemma och är sjuk typ. :/ Förkyld och så. Skittrist när det fina vädret har kommit nu och man vill ju vara ute då! Menmen, man kan inte göra så mycket mer än att vila. Hur är det med dig då? :)

Linda

allt är bra med mig :) hur är det själv?

danten89

Jag ska snart ut i solen och steka.

Först till affären och lite sådär:)

Själv?

Sanna Suomela

Ska jag skicka mail hur jag vill att den ska se ut då alltså designen? :) va roligt att statusen hör till :)

Molly Bergström, UPPSALA

Ny dag, nya tag! Ellerhur? :D

Hoppas allt är bra med dig, denna underbara sommardag!

KRAMIS :D

AB PW

hoppas du får en bra tisdag du också!

Julia fälling

Sv; Ja vi får hoppas det! Är bara en vanlig förkylning, så hoppas inte den blir värre än vad den är. Okej vad bra! :)

Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Jaa jättemysigt! Hehe vad roligt att du kommenterade precis när jag halkade in på din blogg via Mer-Trafik :D

Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Detsamma! :)

Julia fälling

Vad gör dudå? :)

Julia fälling

Sv; Gött! Du tar studenten iår eller? :D

Jag sitter hemma i sängen

I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jo tack! Allt är bara bra med mig idag tack, själv då??

Sara

Det är fint :) Själv då?

Julia fälling

Sv; Fan va gött! Grattis :D

Felicia

snyggt :) görs? :)

danten89

Har ni med strålande solsken? =D

Veronica

Allt är bara fint :) sj?

Sara

Jag ska snart ut i solen :) Själv då? :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV: ja, det är super, själv? :D

Alexandra

fin blogg! :) kika gärna in på min & fråga något i frågestunden !

kram'

Felicia

SV, Jadå allt är bra :) Sj?

Chriis

Sv: jadå det är det sj? :)

anna

sv: jotack ja börjar friskna till sj då :D?

angie

Ja jag har det super! Hoppas detsamma till dig! =)

annsoh

Jarå! :D allt är helt okej! jasså enu en e-tuna bo inte ofta man ser dom på blogg.se :D haha

Molly Bergström, UPPSALA

Haft en bra dag hittils? :D

Sara - Allt man kan önska Sig!

Ganska sjuk annars funkar det själv då ?:)<333

MADDES

Nu har du chansen att vinna ett valfritt smycke från mewana. Klicka på länken nedan och följ de enkla tävlingsreglerna så kanske just du får hem ett snyggt smycke!



http://maddisenj.blogg.se/2011/may/tavling.html



Gillar du inte sån här reklam ber jag om ursäkt!

amanda dagens blogg aa

kanon självdå :)?

SelenaGomezSwe

sv: jara allt e najs sj? :P

Anonym

det är det :D hur är det själv?

Anonym

sv: Det kan inte bli bättre när vädret är så härligt. själv då?

annie :D :D :D

ja de är de , dd? ;)

mmatilda

sv:

Ja allt är bra med mig ! :)

själv ?

allt bra med dig ? :)

OHMYGOSH©

det är jätte bra med mig :) hur är det med dig? :)

Mikaela och Sofia, Mikaela kommenterarl

svar, aa! Tur att det fixade sig! Haft en bra dag ? :) <3

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Toppen bra själv? :D

Ida we

Filminspelning, vad kul!